Hop til indhold

tantra i københavn?

Featured Replies

Skrevet

Jeg så for lidt siden nogle annoncere med tantra i København, men kan pludselig ikke finde annoncen længere. Mener det var forskellige danske piger på adressen og muligvis Frederiksberg eller Østerbro? Har søgt og søgt, men uden held. Er der en her som ved hvad det kunne være eller kan anbefale en kvinde i København som gør sig i dette? :)

Skrevet
Gammelnok skrev, for 8 minutter siden:

Tantra i Thai-verdenen har intet med rigtig Tantra at gøre.

Nej, tantra for en thai er lidt kilderi med neglene.

Skrevet

..og ofte noget som man TIT kan få (alligevel) selvom man vælger oliemassage - bare billigere!! Lidt ligesom en softice - du får typisk den samme mængde is i en børnemodel, som hvis du vælger en lille softice - bare billigere :)

Skrevet
Lucash skrev, for 8 minutter siden:

..og ofte noget som man TIT kan få (alligevel) selvom man vælger oliemassage - bare billigere!! Lidt ligesom en softice - du får typisk den samme mængde is i en børnemodel, som hvis du vælger en lille softice - bare billigere :)

Ofte er de slet ikke uddannede massører. Det er bare danske mænds thaikoner, som skal tjene penge til familien, og så er thaimassage hurtigt tjente penge.

Skrevet

300 for 30 minutters tantra! En tantra-oplevelse kan umuligt mås på 30 minutter!

Venligst

French

Skrevet

www.thehoneyposse.com 

Dette er en god mulighed. Jeg var meget tilfreds med det de kalder tantric lingham og jeg har nuru b2btil gode. Det sidste glæder jeg mig til. 

Skrevet
rocketbrother skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2017 at 18:52:

www.thehoneyposse.com 

Dette er en god mulighed. Jeg var meget tilfreds med det de kalder tantric lingham og jeg har nuru b2btil gode. Det sidste glæder jeg mig til. 

rocketbrother skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2017 at 18:52:

www.thehoneyposse.com 

Perfekt, det var præcis den jeg ledte efter :) Har du selv været på besøg og kan anbefale en af pigerne? :)

Skrevet

Sasha er sød og udfører tantric lingham. Jeg har ikke mødt Vanessa endnu, men vi har skrevet sammen og hun er høflig og serviceminded. Ud fra billeder ser hun ligeså dejlig ud som Sasha. Høje, slanke og sexede (i mine øjne). 

Prøv dem. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.