Hop til indhold
Gæst

tantra i københavn?

Recommended Posts

Gæst

Jeg så for lidt siden nogle annoncere med tantra i København, men kan pludselig ikke finde annoncen længere. Mener det var forskellige danske piger på adressen og muligvis Frederiksberg eller Østerbro? Har søgt og søgt, men uden held. Er der en her som ved hvad det kunne være eller kan anbefale en kvinde i København som gør sig i dette? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Gammelnok skrev, for 8 minutter siden:

Tantra i Thai-verdenen har intet med rigtig Tantra at gøre.

Nej, tantra for en thai er lidt kilderi med neglene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..og ofte noget som man TIT kan få (alligevel) selvom man vælger oliemassage - bare billigere!! Lidt ligesom en softice - du får typisk den samme mængde is i en børnemodel, som hvis du vælger en lille softice - bare billigere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Lucash skrev, for 8 minutter siden:

..og ofte noget som man TIT kan få (alligevel) selvom man vælger oliemassage - bare billigere!! Lidt ligesom en softice - du får typisk den samme mængde is i en børnemodel, som hvis du vælger en lille softice - bare billigere :)

Ofte er de slet ikke uddannede massører. Det er bare danske mænds thaikoner, som skal tjene penge til familien, og så er thaimassage hurtigt tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
rocketbrother skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2017 at 18:52:

www.thehoneyposse.com 

Dette er en god mulighed. Jeg var meget tilfreds med det de kalder tantric lingham og jeg har nuru b2btil gode. Det sidste glæder jeg mig til. 

 

rocketbrother skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2017 at 18:52:

www.thehoneyposse.com 

Dette er en god mulighed. Jeg var meget tilfreds med det de kalder tantric lingham og jeg har nuru b2btil gode. Det sidste glæder jeg mig til. 

Perfekt, det var præcis den jeg ledte efter :) Har du selv været på besøg og kan anbefale en af pigerne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sasha er sød og udfører tantric lingham. Jeg har ikke mødt Vanessa endnu, men vi har skrevet sammen og hun er høflig og serviceminded. Ud fra billeder ser hun ligeså dejlig ud som Sasha. Høje, slanke og sexede (i mine øjne). 

Prøv dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...