Hop til indhold

New girl in Amager

Featured Replies

Skrevet

Flodt kropp, hvis det er hende på billedene. Men de har glemt skrive hendes namn ind på "Hi my name is! :)" i den generiske annoncen.:lol:

Skrevet

Der er et-eller-andet specielt ved hendes ansigt .. Kan ikke helt beslutte mig for hvad jeg syntes .,.. Kroppen ser også lidt "forskellig" ud på flere billeder, fra Slank til mere "rund"
Dunno ... Nogen der har været der, og kan lave en LIVE! beretning??

Skrevet

It's her pictures, without any doubt.

If she is skinny or chubby? Nah, I would say that she is curvy with a very nice butt and ditto breasts :P. And she is very sweet and nice, no rush.

Redigeret af greven

Skrevet
  • Author

Tbone DK, the pictures are really diferent, yeah, I guess we will have to wait for a review

Redigeret af nightwolf999

Skrevet
greven skrev, den 5/1/2017 at 22:10:

It's her pictures, without any doubt.

If she is skinny or chubby? Nah, I would say that she is curvy with a very nice butt and ditto breasts :P. And she is very sweet and nice, no rush.

Would you care to make a longer review?

Thanks

Skrevet
slapman skrev, for 58 minutter siden:

Would you care to make a longer review?

Thanks

Well, it wasn't really intended to be a review. I just wanted to confirm the photos and then added a couple of comments...

I can add a few more of course:

Regarding the photos: Pro photos are pro photos. She is pretty. Maybe not very beautiful but above average, and her looks varies a bit depending on her mimics, which probably explains the confusion written in the thread above. When she smiles or laughs she's a true beauty and then in between her looks is more average (or above). She is very friendly and kisses very well even if it was without tongue. Her body is smoking hot, in particular her butt and her tits. I could spend hours looking and playing with them :P.

When we were done she asked if I wanted some massage and then checked the time and said ooops, time is up... But I will check if someone is waiting. She tapped her phone and said sorry, there is someone waiting. I'm pretty sure she would have extended it a bit otherwise.

All-in-all very good and I will be happy to repeat. There are other girls out there so we will see if I do or not.

Redigeret af greven

Skrevet

Hej Drenge

Jeg har været forbi og det var godt, hendes billeder ligner 100% det er der ingen tvivl om.

Hun virker lidt genert, men så begynte vi at kysse og så tør hun i den grad op og bliver vild.

Hun satte sig foran mig og begyndte at sluge den helt, og jeg mener helt! hvade betalt for deepthroat - og det skal jeg da lige love or jeg fik... spicelt da jeg kom ned at ligge på ryggen. Slap af pigebarnet var jo ved at kløjs i piken flere gange men hun kørte bare på og presede den selv helt i bund - det var møj frækt må jeg indrømme.

Så en gang god sex med masser af kys og stillinger, for til sidste at hive hætten af og komme i munden på hende. = fantastisk

Vi du have lidt massge? jo tak det siger jeg ikke nej til, så alt i alt en god opvevelse som jeg er siker på bliver bedre jo flere gang man besøger hende.

Go tur og pas på hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.