Hop til indhold
Guest Flotfyr25

Anal med Amanda Doll fra Pussy Galores

Recommended Posts

Jeg besøgte hende i Jylland da hun havde vagter her, og ved den lejlighed fik hun en ordentlig tur i måsen med tryllefløjten  :-)

Jeg har leget med det græske univers mange steder i verden og der er ingen tvivl om at Amanda kommer i en sikker top 3. Hun er en klar vinder blandt de europæiske og i særdeleshed danske piger jeg har prøvet. I Sydamerika findes der piger der kan noget med stjernen ingen andre kan overgå, men de kan ikke levere udsigten til den lækre lyse hud på ryggen som en dejlig jysk blondine har :-)

Mine bedste anbefalinger til Amanda :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende i Jylland da hun havde vagter her, og ved den lejlighed fik hun en ordentlig tur i måsen med tryllefløjten  :-)

Jeg har leget med det græske univers mange steder i verden og der er ingen tvivl om at Amanda kommer i en sikker top 3. Hun er en klar vinder blandt de europæiske og i særdeleshed danske piger jeg har prøvet. I Sydamerika findes der piger der kan noget med stjernen ingen andre kan overgå, men de kan ikke levere udsigten til den lækre lyse hud på ryggen som en dejlig jysk blondine har :-)

Mine bedste anbefalinger til Amanda :-)

 

Lækkert indlæg.;)

Hvorfor er Sydamerikanske piger så vilde med anal? (Eller i det mindste giver udtryk for det..) Giver det en dybere følelse af nydelse da hullet givetvis er en anelse mindre?

Det er lige før at man næsten forventer en Sydamerikansk pige kan klare lidt action i 2'eren, hvor man skal være heldig hvis en nordeuropæisk ung pige er med på den idé..

Mange europæiske/danske piger er meget usikre på det og er først klar når de har været i gamet i et stykke tid at de måske er med på ideen, hvis de lige måler størrelsen af ens lem og gør det "stille og roligt"

Der er åbenbart ikke så meget pjat med latinamerikanske piger..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 10/1/2017 at 17:24:

Besøgte hende for nogle år siden, da var hun på Østerbro. Der var ingen problemer med at få lov til at gå dybt i det græske.

 

Elsker piger hvor man får lov til at gå all in på hele buffeten...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...