Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev og spurgte på priser på et hurtigt blow og om prisen for 30 minutter med anal. 

Det kostede underligt nok det samme 800kr. 

Jeg skrev igen for at være sikkert,  og det var rigtigt nok. 

Link

Jeg ringede på hos pigen og det er ikke hende på billederne(surprise),  men det var sku tæt på,  hun er ikke helt så slank men super lækker og med de helt rigtige kurver og nok Max 30 år. 

Jeg kom ind og lejligheden som er mørk men dejlig varm og umiddelbart ren og lækker at befinde sig i. 

Hun fik sine 800kr og jeg lånte toilettet som også var helt fint og rent,  og med massere af regne håndklæder og sæbe. 

Hun havde tager tøjet af og redt en frisk seng,  jeg fik et kort blow med kondom hvor jeg ikke måtte røre ved andet end bryster og anus (finger bang helt ok)?!  Lidt underligt men ok...  (jeg tjekkede lige at der ikke var noget lusket mellem hendes ben,  men alt var ok dernede) 

Så forslog jeg doggy til at starte med,  og hun insisterede på kun anal,  jeg havde  ikke betalt for andet.....  Så det var lidt noget nyt,  jeg havde nok regnet med at det var cocktail med anal.  Jeg afsluttede alt for hurtigt desværre,  tror det var alt forvirringen Mht.  "no pushy for you"  osv..  Hun virkede lige så overrasket som mig og tilbød ryg massage som var helt i top,  og dejlig hårdt.  Vi snakkede lidt om Cuba og om at der stod Herning og  Fredericia i annoncen,  der var hun åbenbart lige kommet fra.  Efter mine 30 minutter tog jeg mit tøj på og smuttede ud.  Jeg vil sige hun er fræk og service minded man skal bare være sikker på hvad man har betalt for. Alt i alt ikke de værste 800kr jeg nogensinde har brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...