Hop til indhold
The_Man

Nogle der kender hende her`??

Recommended Posts

The_Man skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har snakket lidt med hende her

Forventer du at få svar? - så burde du efter 273 indlæg kunne lave en mere anvendelig overskrift :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Forventer du at få svar? - så burde du efter 273 indlæg kunne lave en mere anvendelig overskrift :(

Jeg spørg jo om det jeg søger om, og det er om der er nogle der kende hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for Gud forbyde at man kommer til at trykke på det her indlæg og se efter ! Åh hvilken dødssynd trådstarter begår her!

@Jernsvinetdu burde måske komme med reelle indlæg istedet for at afspore tråden. Men så når man vel aldrig 8500 indlæg som dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 3 minutter siden:

du burde måske komme med reelle indlæg istedet for at afspore tråden

Hallo - jeg prøver bare at få trådstarter til at forstå, at havde han f.eks. skrevet: Blondbabe24, Sugardaters i overskriften og så spørgsmålet nede i teksten - så kunne folk hurtigt se om det var noget de kunne bidrage med eller ikke - men nu kom jeg til at spilde min tid med at kigge på tråden og så ville jeg bare gerne give ham et godt råd til at få flere svar - det kan vel ikke være at afspore?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden:

Hallo - jeg prøver bare at få trådstarter til at forstå, at havde han f.eks. skrevet: Blondbabe24, Sugardaters i overskriften og så spørgsmålet nede i teksten - så kunne folk hurtigt se om det var noget de kunne bidrage med eller ikke - men nu kom jeg til at spilde min tid med at kigge på tråden og så ville jeg bare gerne give ham et godt råd til at få flere svar - det kan vel ikke være at afspore?

Men det er så klassisk for den gamle garde herinde at svare hånligt, istedet for at forklare hvordan han kunne optimere sin tråd. "Forventer du at få svar"..... Ja den sætning er meget konstruktiv !

Som sagt så er jeg så dødtræt af at folk flueknepper alle indlæg herinde! Især jer med mange indlæg på samvittigheden. Og nu kan ja da se hvordan det lykkes jer at få så mange !

Men ja kan da godt se at du virkelig spildte din dyrebare tid på at åbne trådstarters indlæg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 17 minutter siden:

Som sagt så er jeg så dødtræt af at folk flueknepper alle indlæg herinde! Især jer med mange indlæg på samvittigheden. Og nu kan ja da se hvordan det lykkes jer at få så mange !

Jeg tror ikke du kan komme med ret mange eksempler på, hvor jeg har fluekneppet et velskrevet og velformuleret indlæg - så der må jeg melde hus forbi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da bare ris til trådstarters egen røv. Jeg springer nemlig gerne de "hende dér"-forespørgsler over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Det er da bare ris til trådstarters egen røv. Jeg springer nemlig gerne de "hende dér"-forespørgsler over.

Ja - men den her blev åbnet pga mange indlæg :) helt enig i feedback til trådstartet - men som også skrevet er det self pænt at skrive feedbacken på en pæn måde som færeslået

jeg kunne også godt tænke mig der stor fx Kbh Sjælland Fyn eller Jylland så man spidser deb lidt til - er lidt øv at åbne et indlæg trykke på sd hjemmesiden for at finde det er en helt anden region af landet end man selv bor i - det kan let spares ved lige at skrive Hvor i landet det er :) 

god vind med det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...