Hop til indhold
Vicksblaa

Anonym Fantasi Aarhus

Recommended Posts

Vicksblaa skrev, for 23 timer siden:

Hej alle sammen. 

Tror I der er noget suspekt her?

Kan se profilen er nyoprettet  

Har en aftale torsdag, men jeg er bekymret? 

https://annoncelight.dk/showad/220951

 

 

Jeg vil ikke være det mindste bekymret - gør det hvis du tænder på dette set up det ville jeg gøre :-) 

Giv en melding hvis du gør det, jeg overvejer kraftigt at køre til Aarhus fra Nordjylland for at prøve, hvis du giver en tilbagemeldning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

Forsøgte også at få en tid i dag, men det blev desværre ikke til noget. Glæder mig til at høre anmeldelse.

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Det er reel, jeg besøgte pigen i Aarhus den 28 december, hvilket var første gang hun prøvede det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Der er ikke så meget at fortælle.

 

Jeg fik en aftale på 15 minutter til 600 jeg fik et tidspunkt og en adresse. Jeg ankom til aftalte tid og fik etage og lejligheds nr gik op. Jeg betalte til en mand som var der han viste mig ind på et værelse pige sad på en seng med maske på og en dyne omkring sig.

 

Jeg fik lidt blow og kneppede hende og kom i hendes mund som afslutning  hun slugte.

Pigen er som på billederne. 

Derefter tilbage på arbejde. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for Anbefalingen, MadsAalborg - baseret på din anmeldelse måtte jeg også prøve dette set-up. Kan nikke genkendende til din beskrivelse. Da jeg kom ind i soveværelset lå pigen på maven kun iført sorte blondetrusser og en "hel dækkende ansigtsmaske" .... Pigen var meget lydhør på mine anvisninger og virkede oprigtig "sulten" og tændt på det hele. Da jeg tog hende doggy-style virkede hendes nydelsesstøn særdeles ægte og hun meget tændt..... Mega god oplevelse. Rigtig stram, fit og lækker pige! Gentagelsesfare: Høj!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nysgerrig på, hvem der tager imod i lejligheden? Hun skrev nemlig nemlig til mig, da jeg spurgte, at det det et en mand hun ikke kender som andet end udlejeren... Det et jeg lidt skeptisk over. Der må gerne være en mand i nærheden af hensyn til sikkerhed - men jeg ønsker i udgangspunktet ikke nogen kontakt med en anden mand.

Nogen det kan fortælle hvad han er for en gut?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg lavede en aftale igen i torsdags ikke så god en oplevelse som første gang. Jeg tror hun ikke synes det er slet så sjovt mere.

 

Andre med samme opfattelse? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...