Hop til indhold

Rema1000 pose. + Latex & Læder.

Featured Replies

Skrevet

Jeg efterspørger personen. 

Som har været på min adresse.

Med en indkøbspose fra Rema1000, fyldt op med Læder&Latex korsetter,hofteholder,kjoler og støvler....

Ingen afsender eller noget som helst...

Som der pænt bliver skiltet med, er der videoovervågning . Jeg venter at viceværten ringer tilbage til mig.

Eller du har selv chancen for at få dine ting igen!/kontakte mig !

Ellers går jeg selvfølgelig videre med det.

Er før blvevet stalket, hvilket endelig er holdt op!

Håber jeg. Vi får at se.. Ubehageligt i hvert fald.:-(

Mvh. Sabine

Redigeret af frk.sabine
Stavefejl

Skrevet

På din privat adresse?

Skrevet

:oops::oops:

Redigeret af holgerdanske2015

Skrevet
frk.sabine skrev, den 4/1/2017 at 15:05:

Jeg efterspørger personen. 

Som har været på min adresse.

Med en indkøbspose fra Rema1000, fyldt op med Læder&Latex korsetter,hofteholder,kjoler og støvler....

Ingen afsender eller noget som helst...

Som der pænt bliver skiltet med, er der videoovervågning . Jeg venter at viceværten ringer tilbage til mig.

Eller du har selv chancen for at få dine ting igen!/kontakte mig !

Ellers går jeg selvfølgelig videre med det.

Er før blvevet stalket, hvilket endelig er holdt op!

Håber jeg. Vi får at se.. Ubehageligt i hvert fald.:-(

Mvh. Sabine

Fatter ikke du skriver sådanne noget herinde....

Fatter ikke hvordan nogle kender din private adresse - det er du selv ansvarlig for - hvis der er en syg idiot der gør det.

brug det - eller smid det væk.

Det er ulovligt at filme personer offentligt, og din vicevært fortæller dig ikke, hvem der har stillet/glemt en Rema pose hos dig.

se en film på netflix i stedet for at søge opmærksomhed her.

Skrevet
fræk6 skrev, for 42 minutter siden:

Fatter ikke du skriver sådanne noget herinde....

Fatter ikke hvordan nogle kender din private adresse - det er du selv ansvarlig for - hvis der er en syg idiot der gør det.

brug det - eller smid det væk.

Det er ulovligt at filme personer offentligt, og din vicevært fortæller dig ikke, hvem der har stillet/glemt en Rema pose hos dig.

se en film på netflix i stedet for at søge opmærksomhed her.

Nu bliver der ikke nævnt. Noget om at filme personer offentligt. Men om video overvågning som tilmed er skiltet og sikkert i forbindelse med et lejlighedskompleks. Så derfor er det vist ganske lovligt 

Skrevet
Nyder skrev, for 11 minutter siden:

Nu bliver der ikke nævnt. Noget om at filme personer offentligt. Men om video overvågning som tilmed er skiltet og sikkert i forbindelse med et lejlighedskompleks. Så derfor er det vist ganske lovligt 

Og du hopper også i med samlede ben - vågn op. 

Viceværten kan/må ikke udleverer den der har tabt sin pose - den skal afleveres til politiet som hittegods 

Skrevet
fræk6 skrev, for 26 minutter siden:

Og du hopper også i med samlede ben - vågn op. 

Viceværten kan/må ikke udleverer den der har tabt sin pose - den skal afleveres til politiet som hittegods 

Du har ret han må ikke udlevere personen og posen bør afleveres som hittegods min pointe var blot at du skriver det er ulovligt at filme og det er det ikke

Og trådstarter skriver faktisk at hun vil anmelde det.

men det behøver vi ikke diskutere mere. Du må have en god dagi

Skrevet

Hvis Sabine føler sig chikaneret i en sådan grad, at hun er bekymret, så bør hun melde det til politiet. For så er der nemlig mulighed for, at eventuel videoovervågning kan ses igennem. 

Og kan man finde personen, burde det være muligt at få udstedt et tilhold til manden/kvinden. Det er blevet lettere de seneste år. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.