Hop til indhold

Natt i Fredericia?

Featured Replies

Skrevet

Har ikke været der. jeg går over på den anden side af gaden til Sumas hvor der nu er 4-5 dejlige thaier.

Skrevet
  • Author

@Bamse

synes nu at Sumas har fået meget blandede og primært dårlige anmeldelser? kan også se, de selv beklager på deres annonce...

kan du uddybe / anbefale - og hvad koster FP hos Sumas? (send gerne pb)

Lurer på et besøg sidst på ugen om muligt...

Skrevet

Har været der men blev mødt af 2 gamle trunter på trods af, at der 5 min før ankomst var lavet aftale med en ung model. Gik igen meget slidt lokale

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Skrevet

Desværre sker det at "pigerne glemmer" god service og kun er interesseret i penge. Surinta har været i Thailand 2 mdr. hvor det vist gik meget op og ned med med det vi kalder god service for pengene.Hun er tilbage og vil stramme op, selv er hun normalt  helt i top. Jeg var forbi i går og fik super  god massage, tror hun hedder Nae men ikke til FP.                 Sara som giver FP har tidligere fået god omtale men jeg har ikke prøvet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.