Hop til indhold
Joshkalay

miss-NJ.dk

Recommended Posts

Hun går under et andet navn nu. Hun tilbyder nogle gange blow ved motorveje afkørsler. Kan ikke huske hva hun kalder sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, den 1/5/2017 at 08:35:

Er det Ida?

En der er så ærlig og oprigtig som Frodig Ida, bruger ikke flere navne og profiler ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Hej Allesammen

Det er længe siden, at jeg har været herinde og kigge, men dejligt at finde en artikel hvor man efterlyses/savnes. :-)

Jeg har haft en lille pause, af private årsager, men er tilbage og har været tilbage et stykke tid nu.

Min hjemmeside er altid opdateret med mit nummer og events og i dag er der også kommet lidt billeder på. www.miss-nj.dk

Og som der så fint bliver orienteret, så er mit navn ikke Ida men Nicole. ;-) Jeg vil altid have mine rødder som miss-nj, også derfor hjemmesiden er den samme, som den altid har været, også selvom jeg har oprettet et nyt profilnavn på annoncelight, hvor jeg annoncere når jeg er aktiv og der vil du også finde ud af, at jeg kalder mig selv Alspigen, når jeg skal rundt i det jyske (Jeg er jo Als-pige). ;-)

Jeg tilbyder primært blows ved enten Sønderborg eller som der også bliver nævnt, ved Aabenraa/Rødekro ved motorvejs afkørslen. Jeg kommer dog også stadig på privat besøg eller hotel, men jeg har desværre ikke mit eget sted mere, som jeg kunne tilbyde før i tiden. 

Jeg er også begyndt at besøge det sydjyske, når jeg har en weekend fri til lidt sjov og ballade. Jeg har lige været en tur på Fyn og næste stop er Esbjerg den 31 marts til den 2 april. 

I må alle have en fantastisk dag og hvem ved, måske ses vi snart. ;-)

Redigeret af Miss Nj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...