Hop til indhold
Fløjtespillere

GODT NYTÅR 2017 TIL JER MÆND. VI VIL GERNE FEJRE DET NYE ÅR MED AT INVITERE JER TIL ET FORRYGENDE KNALD GB MED OS 3 PIGER I ÅRHUS D. 10. JANUAR FRA KL. 10 TIL 14

Recommended Posts

Godt nytår til jer alle :)

så skal vi til det igen brødre og jeg glæder mig. Sikke en start i Århus. 3 topklasse piger på, hver deres måde. Har været til GB med dem alle, og de har hver især noget at byde på. 

Fedt siger jeg bare. Jeg var ved at tænke på, hvornår " sæsonen" gik i gang igen. Ses vi måske? 

Rakethilsen

Fløjtespilleren 

link: 

https://annoncelight.dk/showad/221005

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed nyhed her efter årsskiftet.

Marie er så fræk. Oplevede hende til fantastisk GB i Vejle d. 29. november.

Har desværre ikke oplevet de to andre piger endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen- Igen et GB i Jylland...:mellow:

Pigerne derovre er åbenbart ikke så sarte og er med på den værste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

det er dårlig stil syntes jeg at man skal betale ekstra for oral uden kondom ,ellers havde jeg nok deltaget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 1 time siden:

det er dårlig stil syntes jeg at man skal betale ekstra for oral uden kondom ,ellers havde jeg nok deltaget :)

Rolig nu Icemand :) og godt nytår. Det var en skrivefejl. Den er rettet nu. 

 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 9 timer siden:

det er dårlig stil syntes jeg at man skal betale ekstra for oral uden kondom ,ellers havde jeg nok deltaget :)

DÅRLIG STIL!!!!!

Som Rescue skriver, er det så en fejl, at der stod der skal betales ekstra for oral uden kondom, men jeg synes ærlig talt at det er DÅRLIG STIL, at kalde det "dårlig stil" hvis det havde været tilfældet at oralsex uden kondom kostede ekstra - der er masser af GP'er der tager mere for superfransk end alm. fransk - og det er da pigerne som suverænt bestemmer hvad de vil have for det - så er det op til kunderne om de vil betale eller ej - sådan er det med alt hvad man køber, af og til får man noget ekstra gratis, men som regel koster det mere hvis man vil have mere, ligesom man oftest betaler mere for 1 l. mælk med skruelåg end 1 l. uden skruelåg - personligt gider jeg ikke betale for skruelåget, men det er der mange der gør, og sådan er det nok også med oralsex med eller uden kondom.

Nu er det så rent faktisk  "gratis" at få oralsex uden kondom til dette arrangement, det kunne man så vælge at se som en super god service fra pigernes side i stedet for at betragte det som en SELVFØLGE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Rescue51 skrev, for 9 timer siden:

Rolig nu Icemand :) og godt nytår. Det var en skrivefejl. Den er rettet nu. 

 

Bh.

Rescue 

dejligt  kunne heller ikke forstå det , jeg vil gøre alt der står i min mag for at komme ,ser godt ud drenge , selv godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Ferdinand skrev, for 1 time siden:

DÅRLIG STIL!!!!!

Som Rescue skriver, er det så en fejl, at der stod der skal betales ekstra for oral uden kondom, men jeg synes ærlig talt at det er DÅRLIG STIL, at kalde det "dårlig stil" hvis det havde været tilfældet at oralsex uden kondom kostede ekstra - der er masser af GP'er der tager mere for superfransk end alm. fransk - og det er da pigerne som suverænt bestemmer hvad de vil have for det - så er det op til kunderne om de vil betale eller ej - sådan er det med alt hvad man køber, af og til får man noget ekstra gratis, men som regel koster det mere hvis man vil have mere, ligesom man oftest betaler mere for 1 l. mælk med skruelåg end 1 l. uden skruelåg - personligt gider jeg ikke betale for skruelåget, men det er der mange der gør, og sådan er det nok også med oralsex med eller uden kondom.

Nu er det så rent faktisk  "gratis" at få oralsex uden kondom til dette arrangement, det kunne man så vælge at se som en super god service fra pigernes side i stedet for at betragte det som en SELVFØLGE.

Du kan mene hvad du vil ,men når  der er måske første gang i Danmarkshistorien at man betaler ekstra for oral uden gummi til et Gang bang, så er det vel okay at reagere, det var jo for deres skyld at jeg gjorde opmærksom på det, og som du kan se var det jo en fejl, :)

Dette handler ikke om gper  så dårlig samligning , så vidt jeg ved er der så mange gb i Danmark for tiden at folk vælger det bedste tilbud, men det er vel ikke et problem man fortæller hvad man ønsker , men som du kan læse i annoncen nu så er det rettet og var en fejl ,så det var jo ikke helt forkert jeg skrev der :) er sikker på jeg får 5 minutter ekstra for at have fundet fejlen ,:) godt nytår til dig Ferdinand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med ismanden, selvfølgelig er det OK at reagere, og det var jo (heldigvis) også en fejl. Jeg ser det overhovedet ikke som dårlig stil, men tvært i mod blot som en konstruktiv "brugerkommentar". 

Desværre kan jeg ikke komme på tirsdag, det ser ellers supergodt ud.

Igen stor cadeau til arrangørerne for at kunne stable sådanne arrangementer op - dog en lille bøn: Det ville være dejligt hvis det var muligt at få en lidt længere varslingsfrist. Tit kan man (og her taler jeg kun for mig selv selvfølgelig) få det til at lykkes tidsmæssigt med cirka 14 dages frist, mens en uge som regel er svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyderen skrev, 1 time siden:

Jeg er helt enig med ismanden, selvfølgelig er det OK at reagere, og det var jo (heldigvis) også en fejl. Jeg ser det overhovedet ikke som dårlig stil, men tvært i mod blot som en konstruktiv "brugerkommentar". 

Desværre kan jeg ikke komme på tirsdag, det ser ellers supergodt ud.

Igen stor cadeau til arrangørerne for at kunne stable sådanne arrangementer op - dog en lille bøn: Det ville være dejligt hvis det var muligt at få en lidt længere varslingsfrist. Tit kan man (og her taler jeg kun for mig selv selvfølgelig) få det til at lykkes tidsmæssigt med cirka 14 dages frist, mens en uge som regel er svært.

Min kommentar drejer sig ikke om hvorvidt det er ok at skrive om det, men at kalde det dårlig stil, synes jeg ikke hører hjemme - men man har jo lov til at være så grov som man har lyst til her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Ferdinand skrev, for 1 time siden:

Min kommentar drejer sig ikke om hvorvidt det er ok at skrive om det, men at kalde det dårlig stil, synes jeg ikke hører hjemme - men man har jo lov til at være så grov som man har lyst til her

ja eller følsom. alt jeg skriver er altid fakta, det kan man forholde sig til og læser næsten alt positivt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg er enig med Ismand og livsnyder - det er surt med ekstra for at få suttet uden gummi 

derudover kan det lokke enkelte sjæle til at tage det hele uden gummi når man nu har betalt for det og er piv liderlig 

jeg synes det er vigtigt med en klar grænse melle oral og sex uden gummi - og det er der jo ikke helt her :) men hey vil lever kun en gang og pigerne er skønne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre :)

lad os ikke starte 2017 med at diskutere småting. Dertil er verden derude alt for alvorlig til, at en skrivefejl og andre småting skal kunne ødelægge et kommende forrygende forår med mange rigtige dejlige piger, der stiller op til GB for vores alle sammens store fornøjelse. 

Der kommer en del nye, og så kommer der mange af dem I kender i forvejen, der rigtig godt kan lide jer og det at lave GB:) det bliver et frækt forår. 

Jeg har en bøn på pigernes vegne, og det er, at I godt må blive lidt bedre til at skrive nogle anmeldelser af dem, hvis I selvfølgelig synes det har været et godt GB. Det betyder rigtig meget for mange af dem, at de får kredit for om I synes det har været en god oplevelse,  og det opildner dem ydeligere til at gøre det endnu bedre næste gang. 

Hvis oplevelsen ikke har været som forventet, så skriv det også, men konstruktivt, men det skal altså ikke være for bollemælk. Det skal være reelt.

Mange af jer har være gode til at give feedback, ingen nævnt og ingen glemt,  og tak for det. Det betyder mere end I tror. Til jer andre, så er en god oplevelse værd at gøre opmærksom på, og ikke bare en selvfølge, selvom GB er blevet meget Common. En glædespige kan jo også godt lide at positiv opmærksomhed, hvilket jo tydeligt ses på de besvarelser de skriver tilbage. 

De fleste af de piger der laver GB har også for nogle vedkommendes en profil her, mens andre er inde at kigge som anonyme, og jeg kan forsikre jer om, de ringer strålende tilbage, når der har været en god anmeldelse af dem. 

Til sidst vil gerne sige om den skrivefejl som var i annoncen, måske ikke næste gang er en skrivefejl. Det er pigerne og kun pigerne selv, der bestemmer, hvad de vil stille op til, og jer mænd som skal beslutte, om I synes det er attraktivt nok for jer til at møde op til det pågældende event. 

Jeg er personligt glad for "opråb" i en annonce, hvis ikke den er tydelig nok, eller man mener der må være sker en " fejl" så bliv gerne ved med det. Kun ved at gøre opmærksom på noget, jan der forklares eller rettes til. 

Med disse ord. Lad de andre slås, men vi hygger os med fisse, sjov og hornmusik og dejlige kvinder, og vores altid rare sociale tilgang til hinanden til disse events. 

Vel mødt til sjov 2017 :D

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med i Vejle. 

Sandra er MEGA sprød og fast i kødet.Lækker, indbydende og ikke mindst villig og våd ungpigefisse. Hun er er perle. Sød at tale med imellem "hopperiet", ingen bimo.                   Gid jeg var 20-25 år yngre, så ville jeg gå all in for at få hende på krogen  ! Hun er en , ja hvis i husker Nikita Darling, så hendes kusine måske. 

Det var Maries debut, hold da op en sexhungrende gudinde. Igen en sprød lækker ung pige. WOW ! Hun elsker pik og hvis der ikke var en pik i fissen, så var hun hurtig til at spørge rundt " er der ingen der vil slikke min fisse" Mega frækt ! 

Caroline, say no more........ MUMS ! 

Kan kun anbefale disse smækre fisser ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Rescue51 skrev, for 3 timer siden:

Kære brødre :)

lad os ikke starte 2017 med at diskutere småting. Dertil er verden derude alt for alvorlig til, at en skrivefejl og andre småting skal kunne ødelægge et kommende forrygende forår med mange rigtige dejlige piger, der stiller op til GB for vores alle sammens store fornøjelse. 

Der kommer en del nye, og så kommer der mange af dem I kender i forvejen, der rigtig godt kan lide jer og det at lave GB:) det bliver et frækt forår. 

Jeg har en bøn på pigernes vegne, og det er, at I godt må blive lidt bedre til at skrive nogle anmeldelser af dem, hvis I selvfølgelig synes det har været et godt GB. Det betyder rigtig meget for mange af dem, at de får kredit for om I synes det har været en god oplevelse,  og det opildner dem ydeligere til at gøre det endnu bedre næste gang. 

Hvis oplevelsen ikke har været som forventet, så skriv det også, men konstruktivt, men det skal altså ikke være for bollemælk. Det skal være reelt.

Mange af jer har være gode til at give feedback, ingen nævnt og ingen glemt,  og tak for det. Det betyder mere end I tror. Til jer andre, så er en god oplevelse værd at gøre opmærksom på, og ikke bare en selvfølge, selvom GB er blevet meget Common. En glædespige kan jo også godt lide at positiv opmærksomhed, hvilket jo tydeligt ses på de besvarelser de skriver tilbage. 

De fleste af de piger der laver GB har også for nogle vedkommendes en profil her, mens andre er inde at kigge som anonyme, og jeg kan forsikre jer om, de ringer strålende tilbage, når der har været en god anmeldelse af dem. 

Til sidst vil gerne sige om den skrivefejl som var i annoncen, måske ikke næste gang er en skrivefejl. Det er pigerne og kun pigerne selv, der bestemmer, hvad de vil stille op til, og jer mænd som skal beslutte, om I synes det er attraktivt nok for jer til at møde op til det pågældende event. 

Jeg er personligt glad for "opråb" i en annonce, hvis ikke den er tydelig nok, eller man mener der må være sker en " fejl" så bliv gerne ved med det. Kun ved at gøre opmærksom på noget, jan der forklares eller rettes til. 

Med disse ord. Lad de andre slås, men vi hygger os med fisse, sjov og hornmusik og dejlige kvinder, og vores altid rare sociale tilgang til hinanden til disse events. 

Vel mødt til sjov 2017 :D

Rescue 

Lets go 2017 og få noget fisse :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Fløjtespillere skrev, den ‎04‎-‎01‎-‎2017 at 12:31:

Godt nytår til jer alle :)

så skal vi til det igen brødre og jeg glæder mig. Sikke en start i Århus. 3 topklasse piger på, hver deres måde. Har været til GB med dem alle, og de har hver især noget at byde på. 

Fedt siger jeg bare. Jeg var ved at tænke på, hvornår " sæsonen" gik i gang igen. Ses vi måske? 

Rakethilsen

Fløjtespilleren 

link: 

https://annoncelight.dk/showad/221005

Jeg er helt på linje med dig kære Fløjtespiller ...

Jeg sad for lidt siden og tænkte på, om ikke vi snart skal i gang igen med et heftigt GB. Og så kom det .....

Glæder mig afsindigt !

Godt nytår !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt arrangement.hvis jeg kommer med, så bliver det med tilmelding i 11.time ;)

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber i får et lækkert arrangement i morgen. Jeg er desværre forhindret, da jeg også skal planlægge lidt længere frem i tiden hvis jeg skal have et hul i kalenderen. Gerne 14 dage eller mere. Men ellers er hverdage og tidsrummet super. Men det er jo svært at tilfredsstille alle, og pigerne har jo også et privatliv. 

Kan kun sige at Caroline og Maria er to super lækre og søde piger, som jeg har oplevet ved to forskellige arrangementer, desværre ikke sammen. Har har Lykke også været med, som jeg finde utrolig lækker og ægte. Dejligt med GP af denne høje kaliber. Sandra havde jeg set frem til, så lidt øv jeg ikke kan i morgen. Håber at få mulighed med en en ligende deltagelse med Sandra.

Glæder mig til fremtidige muligheder.

Godt vi har "Redningsmand51" til at sætte farver på år 2017. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1).

Hvordan vil I beskrive pigerns udseende på en skala fra 1-10?

Jeg tænker, at det er vel de færreste 20årige 10'er som kaster sig ud i vilde GB'er

 

2). 

20+ mænd til 3 piger lyder som lige rigeligt. Man når vel dårligt at komme til, når der er 7-9 mænd til hver pige

Lig dertil at den kønneste pige altid får lidt ekstra opmærksomhed.

 

 

Hvad er jeres erfaring? 

 

PS! Jeg spørger brugerne og ikke arrangørerne.

 

 

 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Faunus

 

Jeg tror dine spørgsmål bunder i et ukendskab til hvordan et normalt GB foregår. Har du prøvet at deltage i et?

Med hensyn til pigernes udseende, så har jeg stort set kun mødt kønne unge piger til de GB jeg har været til. Også piger, der måske kun lige var blevet færdig med en ungdomsuddannelse, eller måske stadig var i gang med en uddannelse. Om de er en 10'er vil jeg slet ikke sige, fordi det ikke er et begreb jeg bruger i hverdagen. En pige med en lidt stor næse kan måske være lidt kikset i en persons øjne, mens hun kan være supersexet i en anden persons øjne. Nogle tænder på små bryster og spinkle piger, andre på store bryster og piger med lidt på sidebenene. I øvrigt findes der også spinkle piger med store, naturlige bryster. Nogle kan lide blondiner, andre elsker sorthårede eller brunetter. Jeg har været til GB med masser af danske piger og desuden også med sorte piger og arabiske piger. Det synes jeg personligt var pivfrækt, mens andre måske ville synes at det var grænseoverskridende. Smag og behag er forskellig.

Med hensyn til hvor mange mænd der er om hver pige, så synes jeg dine tale er overdrevne. 20+ mænd er jo gerne det samlede antal i løbet af fire timer. Men de fleste er der kun en eller to timer. Så antallet om en pige er normalt tre til fire ad gangen, hvilket jeg finder helt passende og faktisk meget frækt også. Det er frækt at se en pige blive gennemkneppet mens du leger med hendes bryster eller holder hende i hånden og mærker hvordan hun spænder når hun kommer. Det er frækt at smøre hendes ansigt eller bryster ind i sperm fra dig selv og andre mænd hvis I er kommet samtidig. Det er frækt hvis pigen sutter pik på to-tre fyre på samme tid.

Det var et par ord om min erfaring. Skriv gerne mere hvis I er enig eller det modsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...