Hop til indhold
Guest Honda

Thailand - En rigtig god oplevelse med Cat

Recommended Posts

Guest Honda

 

Det er lidt sent at jeg får skrevet om en supergod time jeg havde med en ladyboy i Krabi for et par måneder siden.

Inden jeg tog til Thailand denne gang havde jeg besluttet, at jeg mindst én gang ville forsøge mig med en ladyboy. Der er et par gader ved Maraja Road soi 13, hvor der er massageklinikker og karaoke barer og noget der minder om et bordel. Allerede den første gang jeg fik massage i kvarteret, gik jeg forbi stedet hvor der tit sidder seks syv piger udenfor, og ham ladyboyén. Jeg fik ikke det bedste indtryk af ham, han virkede lidt brovtende, forsøgte at hive mig ind på stedet. Men jeg så ham senere hvor han var mere afdæmpet. Og han var den eneste ladyboy jeg så i de få dage jeg var i byen.

Den næstsidste aften fik jeg så gjort noget ved det, og tog en MC taxi derhen. Nede af den lille Yamaha fangede jeg hans øjne, og gjorde tegn til ham om at han skulle hoppe ned af sin stol og komme med indenfor, hvor jeg ville snakke om hvad han ville, og hvad det kostede.

Mig? spurgte han to gange. Det brovtende var væk, og han var pludselig noget andet, smilende og indtrængende. Og da han kom tæt på havde han faktisk et smukt ansigt. Ingen make up, men nogle markante kindben, og et meget smukt hår. Det er var positivt for mig, at han var alt andet end det udmajede og overdrevne man ser hos ladyboys i Phuket, Bangkok, og i Pattaya.

Prisen var en time for 1.000 bath. Jeg spurgte om jeg kunne kneppe "hende", og det sagde han ja til. Han fik pengene til hans boss, forsvandt men var hurtigt tilbage.

Vi gik ind gennem noget der var en kuldsejlet stendød bar. Ude bag ved var der nogle døre til værelser, det var faktisk lidt ramponeret og trist, men min ladyboy var sød og småsnakkende og fik mig ind på et værelse. Thai style på det lave lokale niveau kan man vel sige?

Han satte sig på sengen, mens jeg begyndte at klæde mig af. Han fulgte med, ingen tvivl om det. :-D Super!

Jeg lagde mig op på sengen, og hurtigt begyndte han at røre ved min krop, og fik hurtigt fat i min pik. Han havde stadig sit ladyboy tøj på, da han begyndte at sutte energisk på min stivert.

Med et par ord og nogle bevægelser fik jeg ham til at smide tøjet. Han havde to yndige ganske små bryster som uden tvivl var skabt med hormonbehandling. Snart var al hans tøj smidt på gulvet, og mens han skjulte sin pik mellem benene kom han tilbage til mig og fortsatte med at sutte. Han var ikke nogen verdensmester i kunsten, men knoklede der ud af.

Jeg bøjede mig lidt forover for at få fat i hans pik. Der var ikke meget må jeg sige. Men da jeg pillede blev den lidt større. Han var min femte ladyboy hvis man kan sige det sådan. To af dem havde nogenlunde samme ministørrelse, men de andre to havde rimelige mandepikke.

Inden jeg tog af sted havde jeg planer om at få ham til at kneppe mig. Det blev ligesom ikke til noget. Måske fordi jeg tænkte på hvordan han kunne finde et kondom bette nok til den lillemand :-D

Jeg prøvede at sutte ham, men skulle nok have overtaget styringen noget mere. Han guffede stadig på min pik, og jeg ville kneppe ham. Jeg havde selv KY creme og kondom med. Han forsvandt ud på toilettet men var hurtigt tilbage. Han ville tages bagfra, men jeg fik ham da ned på ryggen, vil nemlig helst have øjenkontakt når jeg knepper en som jeg ikke kender. Min pik kom ind efter et par forsøg, jeg kom i bund og kneppede løs, men min pik røg ud, og vi prøvede et par gange mere, indtil han opgav og gik op i hundeposition igen.

Jeg kom ind, styret af hans ene hånd, og havde nu udsigt til en manderyg og et par baller. Og da jeg ikke rigtigt kunne mærke noget på grund af kondomet, opgav jeg det hurtigt.

Mens vi begge var på knæ spillede han min pik til orgasme. Stadig meget omsorgsfuld og smilende. Mens jeg lå stønnende og kom ud af min orgasme, gik han ud og tog et bad.

Da han kom tilbage gav han mig lidt massage. Ikke meget, og mere af pligt. Vi havde vel været sammen et halv time på det tidspunkt.

Jeg kom i tøjet, og tænkte på hvor meget jeg skulle give ham i tips. 200 bath var for lidt syntes jeg. Så han fik 500 bath. Altså betalte jeg i alt 1500 bath for en god oplevelse med en sød fyr/ ladyboy. Det er cirka 300.00 kr.

Jeg var glad da jeg vinkede farvel til ham. Ingen tvivl om det. Men bagefter kom jeg i tanke om alt det jeg kunne have lavet med ham. Jeg er sikker på at jeg kunne have fået det meste af det jeg ville. Næste gang vil jeg tænke mere over hvad jeg vil opnå inden jeg tager af sted. Jeg er tilbage i området om nogen tid, og vil prøve om jeg kan finde ladyboyen, som kaldte sig Cat. Hvis ikke han er der, er der måske en anden, og jeg vil så gå til "projektet" med den viden jeg lærte med Cat.

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...