Hop til indhold
Balshoi

Torsdag 22/12 København LILLE EKSKLUSIV Petit 22 årige sexprinsesse Shia

Recommended Posts

Jeg besøgte den lille studine Shia lige før jul. Vel ankommet på den angivne adresse, fik jeg første overraskelse da hun åbnede døren – hun er virkelig køn og virkede meget sødmefuld. Første indtryk var, at det her tegnede til en GFE oplevelse i topklasse - jeg skulle ikke blive skuffet

Efter lidt indledende snak kom vi af tøjet og jeg kunne glæde mig over at virkeligheden lever helt op til annonce texten. Et par dejlige bryster, en meget velformet bagdel og smuk glat ungpige hud – herligt.

Jeg sad på sengen, dejligheden satte sig på mit skød og begyndte at kysse meget krævende og pirrende. Efter en stund fik jeg placeret hende på ryggen og begyndte at undersøge ungpige kroppen med mine læber og tunge. Det lød som om mine berøringer blev nydt, specielt da jeg nåede ned til hendes klitoris og fisse, blev der stønnet i bund. Shia fik vendt sig om og snart efter lå vi i 69, hvor jeg mærkede hendes læber omkring, og tunge på, min pik. Gensidig oralsex er pragtfuldt når det bliver gjort så nydelsesfuldt og entusiastisk. Efter en tid blev jeg spurgt om jeg virkelig kunne lide at slikke hende, svaret var et stort JA, hvorefter Shia placerede sig på alle fire, stak sin dejlige bagdel i vejret så alt blev præsenteret, og spurgte ”kan du også lide at slikke på denne måde?”. Hendes rose fik en god land slikketur :o)

Kondom blev monteret og jeg trængte ind i hendes snævre fisse, forskellige stillinger afprøvet og da vi nåede til doggy kunne jeg ikke holde min udløsning tilbage længere. Derefter lidt nussen, kæleri og kyssen hinanden her og der. Underet skete, det er flere år siden jeg har kunnet præstere en erektion 5-10 minutter efter en udløsning, men stille og roligt rejste min pik sig igen, så vi sammen kunne nyde lidt mere doggy. Træerne vokser som bekendt ikke ind i himlen, det blev ikke til et skud mere, men Shia gjorde bestemt sit bedste for det.

Min time var næsten gået, så det blev til en lille afvaskning et par farvelknus og –kys. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse.

Gentagelse? Yes, så snart hendes annonce dukker op igen skal der bookes, Studine Prinsessen var alle pengene værd, jeg håber det bliver lige så godt næste gang.

https://annoncelight.dk/showad/219168

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Myggen45 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende i de sidste dage, hvor hun har været på, men hun har ikke svaret tilbage :(

Jeg kan se du er ny skribent, men hvad vil du sige?

Jeg skrev også uden at få svar. Mit gæt: hun annoncerer dagen før de to dages arbejde. De fleste tider bliver sikkert booket på annoncedagen. Opstår der huller, vælger hun måske at svare enkelte på dagen(e) for at fylde op. 

Indikation: Hun opdaterede ikke annoncen, så hun havde ikke behov for at flere kunder skulle se den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde booket tid i går, men fik pænt en annullering af aftalen fordi Shia har reddet sig en influenza tur, som så mange andre rammes af for tiden. Hun har lovet at skrive til mig når hun føler sig klar igen.

Mit indtryk, efter et besøg hos hende, er at Shia er en pæn og ordentlig pige der overholder sine aftaler når der er muligt. Jeg har ingen anelse om hvor mange mails hun modtager når hun annoncerer, men kan godt forestille mig det er så mange at det er uoverskueligt at svare alle.

Er iøvrigt helt enig med Bebop i hans betragtninger

Mvh
Balshoi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i at der kan være flere grunde til at hun ikke svarede tilbage og jeg er sikker på at hun har fået rigtigt mange mails. Det var slet ikke en kritik af hende, for jeg vil nok forsøge at skive til hende igen næste gang hun er på.

Jeg var så men bare ked at jeg ikke fik en aftale med hende.

Hilsen Myggen45

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu hun selv henviser til denne anmeldelse, så bør man lige læse denne tråd, bare for at få det fulde billede:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, den 5/15/2017 at 08:27:

Når nu hun selv henviser til denne anmeldelse, så bør man lige læse denne tråd, bare for at få det fulde billede:

 

Ja, der er en del der ikke er tilfredse med hende Shia / Petit Studine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...