Guest Trinetease Skrevet 4. Januar, 2017 Jeg tænker at Taknemmelighed går begge veje....og at i mænd sjældent for et 'tak for dig' ord med på vejen ud af døren. Så jeg vil gerne ( når nu det er nytår osv ) sige TAK for jer..... Tak til jer som har besøgt mig og som har lagt en lille del af jer hos mig. Tak til jer som er kommet nysgerrige for at møde Mennesket inde i mig og ikke kun for det 100% kropslige. Jeg har haft et interessant år - og jeg har mødt nogle helt utroligt spændene mænd både herfra, men også mænd som aldrig har hørt om EG. Mænd som har lukket op for mig og som har givet mig en flig af hvem de er. Tak for jeres besøg, tak for jeres råd/vejledning vedr FKK København, debatterne og jeres mails om stort og småt. Jeg håber at i får en masse kropslig og mental kontakt i 2017 I er for SEJE allesammen - og de dumme . Kram fra Mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 4. Januar, 2017 Tak fordi du er dig. Helt nede på jorden og ganske fantastisk. Ikke kun kropslig men også fordi du tager dig tid til snakken og hyggen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 4. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 51 minutter siden: Jeg tænker at Taknemmelighed går begge veje....og at i mænd sjældent for et 'tak for dig' ord med på vejen ud af døren. Så jeg vil gerne ( når nu det er nytår osv ) sige TAK for jer..... Tak til jer som har besøgt mig og som har lagt en lille del af jer hos mig. Tak til jer som er kommet nysgerrige for at møde Mennesket inde i mig og ikke kun for det 100% kropslige. Jeg har haft et interessant år - og jeg har mødt nogle helt utroligt spændene mænd både herfra, men også mænd som aldrig har hørt om EG. Mænd som har lukket op for mig og som har givet mig en flig af hvem de er. Tak for jeres besøg, tak for jeres råd/vejledning vedr FKK København, debatterne og jeres mails om stort og småt. Jeg håber at i får en masse kropslig og mental kontakt i 2017 I er for SEJE allesammen - og de dumme . Kram fra Mig! Hej @Trinetease også en stor tak fra mig, fordi du altid er så åben og imøde kommen, når jeg kommer, så få man det største kram et mega kys og et stort smil så ved man, at man er hjemme, mens brysterne tager alt opmærksomheden fra mig jo tak for snakken, der kommer fra en meget intelligent kvinde, der har lukket mit sind og hjerte op og derved har du fået en viden om,hvem jeg er for en person, men også en kvinde der elsker kys og kropslige kontakt, Du elsker at kikke på min mega udstyr og fingerne kan ikke holde sig væk, og wupti så er der kondom på og i munden skal den også, mens jeg stønde dit navn ..når tiden er løbet ud, altid et kys og pågensyn fra dig samt et mega kram, du er bare så fantastisk en kvinde Trinetease. 1000 kys til dig og et mega kram, savner dig altid. kram fra din Markild 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 4. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Jeg tænker at Taknemmelighed går begge veje....og at i mænd sjældent for et 'tak for dig' ord med på vejen ud af døren. Så jeg vil gerne ( når nu det er nytår osv ) sige TAK for jer..... Tak til jer som har besøgt mig og som har lagt en lille del af jer hos mig. Tak til jer som er kommet nysgerrige for at møde Mennesket inde i mig og ikke kun for det 100% kropslige. Jeg har haft et interessant år - og jeg har mødt nogle helt utroligt spændene mænd både herfra, men også mænd som aldrig har hørt om EG. Mænd som har lukket op for mig og som har givet mig en flig af hvem de er. Tak for jeres besøg, tak for jeres råd/vejledning vedr FKK København, debatterne og jeres mails om stort og småt. Jeg håber at i får en masse kropslig og mental kontakt i 2017 I er for SEJE allesammen - og de dumme . Kram fra Mig! Også stor tak herfra for din kærlige og søde personlighed Troede lige, ud fra overskriften, at du meldte ud at du ville stoppe. Men det gjorde du heldigvis ikke 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2017 (edited) Også tak for dig, Trine . Du er en gave. Et af højdepunkterne for mig i 2016 var at møde dig i det sene efterår – du har vel set min signatur med blåt? Jeg mødte i dig et utroligt sødt menneske, hvor kemien bare er helt i top. Jeg glæder mig til at udvikle bekendtskabet Redigeret 4. Januar, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 4. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 4 timer siden: Jeg tænker at Taknemmelighed går begge veje....og at i mænd sjældent for et 'tak for dig' ord med på vejen ud af døren. Så jeg vil gerne ( når nu det er nytår osv ) sige TAK for jer..... Tak til jer som har besøgt mig og som har lagt en lille del af jer hos mig. Tak til jer som er kommet nysgerrige for at møde Mennesket inde i mig og ikke kun for det 100% kropslige. Jeg har haft et interessant år - og jeg har mødt nogle helt utroligt spændene mænd både herfra, men også mænd som aldrig har hørt om EG. Mænd som har lukket op for mig og som har givet mig en flig af hvem de er. Tak for jeres besøg, tak for jeres råd/vejledning vedr FKK København, debatterne og jeres mails om stort og småt. Jeg håber at i får en masse kropslig og mental kontakt i 2017 I er for SEJE allesammen - og de dumme . Kram fra Mig! Å hvor er du sød !! Lige måde tak. Kan godt forstå du har så mange likes. !!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg