Dennis Nord 51 Skrevet 3. Januar, 2017 Hejsa nogen som kender hende / ÅRHUS Super fræk luksus sutter eller overfræk hed blid som hårdt sex MM. Bytterne gerne for coke i aften selvfølgelig også kontant Sutter uden gummi... https://annoncelight.dk/showad/218304 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 4. Januar, 2017 Hvis du ikke kender hende, så kan du vel ikke vide om hun giver sex for coke, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 4. Januar, 2017 Hun skriver det selv i annoncen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 4. Januar, 2017 Jeg har været hos hende det var fint. Men det var før hun begyndte at tag "coke" jeg synes man skal passe på. Hvis hun tager coke så kommer jeg ikke tilbage, det er turnoff. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 5. Januar, 2017 Nogen der ved om hun snakker dansk og om hun svarer på SMS beskeder ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 7. Januar, 2017 Ja hun snakker dansk. Og er okay til SMS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg