Hop til indhold
hornyBOY22

Anastasia i vejle er den god nok

Recommended Posts

Guest Nimbush

Halløj. 

Mener hun har været i Herning et par gange, og mener bestemt også det er hende på billederne. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OleOleOle

Hvis det er vedelsgade hun holder til igen, så ville jeg holde mig væk......synes det er et skummelt sted. 

 

Har set gode anmeldelser af anastacia før, og hvis hun virkelig er så fantastisk, så forstår jeg ikke hvad hun laver i vedelsgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleOleOle skrev, for 38 minutter siden:

Hvis det er vedelsgade hun holder til igen, så ville jeg holde mig væk......synes det er et skummelt sted. 

 

Har set gode anmeldelser af anastacia før, og hvis hun virkelig er så fantastisk, så forstår jeg ikke hvad hun laver i vedelsgade.

Vil da mene Koldingvej er mere skummelt. Vedelsgade er der væsentlig bedre forhold. Eftermin mening.

Skal ikke sige hvad der gør at du synes det føles skummelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OleOleOle skrev, for 2 timer siden:

Hvis det er vedelsgade hun holder til igen, så ville jeg holde mig væk......synes det er et skummelt sted. 

Vedelsgade er efter min mening slet ikke skummelt. Pæn lejlighed og badeværelse. 

Hvis det altså er nr. 83 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

Vedelsgade er efter min mening slet ikke skummelt. Pæn lejlighed og badeværelse. 

Hvis det altså er nr. 83 ?

Det er vist nr. 83. Eneste minus efter min mening er at jeg synes sengen er hård! Nærmest bare en træplade med en tynd madras. (måske jeg bare er blevet sart med alderen :P)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...