Hop til indhold

Anastasia i vejle er den god nok

Featured Replies

Skrevet

Halløj. 

Mener hun har været i Herning et par gange, og mener bestemt også det er hende på billederne. :) 

Skrevet

Wow. Hun er lækker. 

Skrevet

Hvis det er vedelsgade hun holder til igen, så ville jeg holde mig væk......synes det er et skummelt sted. 

Har set gode anmeldelser af anastacia før, og hvis hun virkelig er så fantastisk, så forstår jeg ikke hvad hun laver i vedelsgade.

Skrevet
OleOleOle skrev, for 38 minutter siden:

Hvis det er vedelsgade hun holder til igen, så ville jeg holde mig væk......synes det er et skummelt sted. 

Har set gode anmeldelser af anastacia før, og hvis hun virkelig er så fantastisk, så forstår jeg ikke hvad hun laver i vedelsgade.

Vil da mene Koldingvej er mere skummelt. Vedelsgade er der væsentlig bedre forhold. Eftermin mening.

Skal ikke sige hvad der gør at du synes det føles skummelt. 

Skrevet
OleOleOle skrev, for 2 timer siden:

Vedelsgade er efter min mening slet ikke skummelt. Pæn lejlighed og badeværelse. 

Hvis det altså er nr. 83 ?

Skrevet
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

Vedelsgade er efter min mening slet ikke skummelt. Pæn lejlighed og badeværelse. 

Hvis det altså er nr. 83 ?

Det er vist nr. 83. Eneste minus efter min mening er at jeg synes sengen er hård! Nærmest bare en træplade med en tynd madras. (måske jeg bare er blevet sart med alderen :P)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.