Hop til indhold
NoBS

Annoncer der burde være overflødige

Recommended Posts

Pollerik skrev, for 11 timer siden:

Helt enig. Poste billeder i NoBS "digtertråd". De høre da hjemme i "Modne damer 2".

ahhh Søde, du skal ikke sige det var det bedste du kunne komme op med :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 3/1/2017 at 20:33:

Har hørt et udtryk, ved ikke hvor det kommer fra, måske fra en klog mand. Begrebet Gummisætninger

For nogen ville det være det rene volapyk eller for ret mange, de fleste aner ikke hvad du snakker om, jeg gør måske, uden at jeg skal sætte mig selv på en piedestad.

Og hvad er en gummisætning, en sætning er lyder rigtigt fint med rigtige svære og højtragende fremmedord, men i sidste instans bare fuldstændig meningsløs bare ord, og bare pral.

det er et højt lixtal virkelig højt lixtal, men måske er der gået sport i det, et forslag fra min side prøv at lave dette om til et Heiku digt det mest vanskelig til det mest enkelte, selvom heiku digtning ikke er særligt nemt. 

Politik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 46 minutter siden:

Politik?

Nej det er intet med politik at gøre, det er jo sådan lidt mildt sagt poesi på et relativt højt niveau. havde slet ikke set det lå under forummet politik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 timer siden:

Nej det er intet med politik at gøre, det er jo sådan lidt mildt sagt poesi på et relativt højt niveau. havde slet ikke set det lå under forummet politik

Øhhh - vi er da under hyggesnak?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh så hyggesnak så har jeg misforstået et eller andet. skidt pyt verden går videre og jorden drejer rundt om sin egen akse i det uendelig vers og i morgen er alt dette glemt forsvundet og kommer aldrig igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 9 timer siden:

"For nogen ville det være det rene volapyk eller for ret mange, de fleste aner ikke hvad du snakker om, jeg gør måske, uden at jeg skal sætte mig selv på en piedestad."

Er det ikke sådan politikere taler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 9 timer siden:

"For nogen ville det være det rene volapyk eller for ret mange, de fleste aner ikke hvad du snakker om, jeg gør måske, uden at jeg skal sætte mig selv på en piedestad."

Er det ikke sådan politikere taler?

Det ved jeg ikke det kan da godt være, jeg skriver bare hvad jeg mener og tror på altid med en tvivl i mente, men det var ikke meningen at jeg ville tale som en politiker. Og jeg er forvejen godt træt af politikersnak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...