NoBS 1078 Skrevet 3. Januar, 2017 Klartseende macipanesiske, selvudråbte studiner og plastic opererede postulerer selektivisme. Det er sandt - selektivismen aktiveres dog alene som en betalingsbalance. Bekendtgørelserne på kødsider dokumenterer ubalancen i bedraget kun overgået af selvbedraget. Lader mig drage mod mindre prætenderende udbud - det slægter på kvinder, men kopulerer som mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 3. Januar, 2017 Har hørt et udtryk, ved ikke hvor det kommer fra, måske fra en klog mand. Begrebet Gummisætninger For nogen ville det være det rene volapyk eller for ret mange, de fleste aner ikke hvad du snakker om, jeg gør måske, uden at jeg skal sætte mig selv på en piedestad. Og hvad er en gummisætning, en sætning er lyder rigtigt fint med rigtige svære og højtragende fremmedord, men i sidste instans bare fuldstændig meningsløs bare ord, og bare pral. det er et højt lixtal virkelig højt lixtal, men måske er der gået sport i det, et forslag fra min side prøv at lave dette om til et Heiku digt det mest vanskelig til det mest enkelte, selvom heiku digtning ikke er særligt nemt. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 Godt navn for det - gummisætning - det er nyt for mig. Tak @Romantikeren Som altid er ingen fortolkninger rigtige eller forkerte - det er som du skriver blot ord - eller volapyk hvis det passer læserne bedre. Har forsøgt mig med Haiku digtning - men kan ikke rigtig få formatet ned i min hjerne - er nok lidt forelsket i min egen store intellektuelle formåen udi ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 4. Januar, 2017 Det kender jeg også lidt til, måske skulle man øve sig lidt i at bruge ordene med omhu, alt er en øve sag, og det med at bruge fyld, eller gentage sig selv, det har jeg øvet mig rigtigt meget på. at beskrive enkelthed og beskrive med få ord uden det bliver banalt det er en svær kunst. Haiku digt er digt form streng logisk 3 linjer 5-7-5 stavelser starte med en sansning til en anden, sansning som peger mod en konklusion og når det lykkedes er det nærmest en universal sandhed man kommer frem med. Blade i vinden Fejre imod gårdspladsen vinden i håret Jeg står altså på gårdspladsen og er i vinden bane kan ikke løbe fra det en universel sandhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. Januar, 2017 Haiku eller ej - så forstår jeg intet slet behovet for at spyde slet skjult galde ud..... og nej jeg føler mig ikke truffet. Men hvorfor bruge EG som en skraldespand hvor man kan komme af med sin lorte dag.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 (edited) Joehhhh @Romantikeren - selvom det måske ikke ser sådan ud altid - forsøger jeg at formulere mig enkelt...Altså sådan at forstå, at tvetydighed og subtile (og nogle gange mindre subtile) antydninger giver læserne 'food for thought'... Og du har ret - at gentage sig selv er blevet en folkesygdom - og jeg er bestemt ramt big time .... Det må jeg arbejde på at forbedre - selvom jeg vil mene at netop vore sociale medier bærer noget af skylden - se blot på mange af debatterne herinde - de kører lynhurtigt i ring fordi vi jo på godt og ondt 'står af og på' i flæng. Tak for en god kommentar... Redigeret 4. Januar, 2017 af NoBS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 Hej @Trinetease - jeg vidste ikke, at der fordres særlige holdninger, værdier, perspektiver eller sindstilstande for at deltage her på EG. Jeg vil da gerne undskylde overfor dig personligt, hvis du er blevet provokeret - og naturligvis hvis jeg har misforstået ift. hvad du mener, man må skrive om. Er det forkert opfattet, at enhver blot kan nøjes med at læse det de gider? Og lade alt andet passere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 Gud bevare min bare (marcipan) røv. Godt nytår og godt at ha dig tilbage, her har været pisse kedeligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. Januar, 2017 Næææh det gør der vel heller ikke. Jeg har bare virkeligt svært ved at forstå dit evindelige behov for at stikke. Det virker så uendeligt slet skjult bittert. Hvorfor overhovedet være herinde, hvis det bare handler om at dele dine ironiske sarkastiske svinere ud...? Jeg tager intet du skriver personligt - så der er såmænd ingen grund til en 'undskyldning'..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Næææh det gør der vel heller ikke. Jeg har bare virkeligt svært ved at forstå dit evindelige behov for at stikke. Det virker så uendeligt slet skjult bittert. Hvorfor overhovedet være herinde, hvis det bare handler om at dele dine ironiske sarkastiske svinere ud...? Jeg tager intet du skriver personligt - så der er såmænd ingen grund til en 'undskyldning'..... godt, du må ikke ta det personligt, det ville mit ego ikke kunne bære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. Januar, 2017 Claire skrev, Lige nu: godt, du må ikke ta det personligt, det ville mit ego ikke kunne bære. Øhm @Claire det var en kommentar ti Nobs..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 Trinetease skrev, Lige nu: Øhm @Claire det var en kommentar ti Nobs..... Ja, det ved jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 4. Januar, 2017 Claire skrev, Lige nu: Gud bevare min bare (marcipan) røv. Godt nytår og godt at ha dig tilbage, her har været pisse kedeligt. Er du rundt på gulvet .en god røv. I love you NoBs for at lokke den frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 pocketmoney skrev, for 1 minut siden: Er du rundt på gulvet .en god røv. I love you NoBs for at lokke den frem Den fås også i fuld marcipanflor 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 Tak @Claire jeg er også ret vild med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 NoBS skrev, for 1 minut siden: Tak @Claire jeg er også ret vild med dig I know 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 (edited) Trinetease skrev, for 18 minutter siden: Næææh det gør der vel heller ikke. Jeg har bare virkeligt svært ved at forstå dit evindelige behov for at stikke. Det virker så uendeligt slet skjult bittert. Hvorfor overhovedet være herinde, hvis det bare handler om at dele dine ironiske sarkastiske svinere ud...? Jeg tager intet du skriver personligt - så der er såmænd ingen grund til en 'undskyldning'..... Nu vil jeg ikke gentage mig selv @Trinetease - så kommer @Romantikeren bare efter mig - men læs det gerne igen..... Og hvis jeg ikke har lov at være en sur ung bitter mand på EG, så undskylder jeg .... Jeg vidste ikke der var regler for det - skrevne eller uskrevne Redigeret 4. Januar, 2017 af NoBS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 4. Januar, 2017 Claire skrev, Lige nu: Den fås også i fuld marcipanflor Du saftsuserme smækkerlækker skåret ud der er rejsningsgaranti herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 pocketmoney skrev, Lige nu: Du saftsuserme smækkerlækker skåret ud der er rejsningsgaranti herfra Jeg kvittere med tilfredsheds garanti 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 Claire skrev, for 4 minutter siden: Jeg kvitterer med tilfredsheds garanti Eller pengene tilbage???? Det er vist det vildeste jeg så endnu har set i en GP annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 (edited) NoBS skrev, for 5 minutter siden: Eller pengene tilbage???? Det er vist det vildeste jeg så endnu har set i en GP annonce Yes! Medmindre det er fordi han kommer i kondomet og vil ha jeg fortsætter uden at skifte det (Det skete for et par uger siden, så får man ikke penge igen.) Eller hvis man kræver noget jeg ikke tilbyder. (Anal, usikker sex, lort i munden) OBS. Men jeg skriver det da lige i annoncen, tak for reminderen Redigeret 4. Januar, 2017 af Claire 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 4. Januar, 2017 @Claire - for det der får du 5 store stjerner af mig - respekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 NoBS skrev, for 4 minutter siden: @Claire - for det der får du 5 store stjerner af mig - respekt Sådan er jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 4. Januar, 2017 Claire skrev, Lige nu: Jeg kvittere med tilfredsheds garanti nu ved jeg hvad jeg skal bruge mine pocketmoney på i januar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 4. Januar, 2017 Hmm haikudigte og højt lixtal, men nu er jeg stået af. Et forsøg på et slags digt med fine ord blev til. hmm jeg ved ikke en absurd omgang spørge indforstået hed og beskyldninger uden argumentation hverken for eller imod. Sociale medier, når det er værst undskyld jeg siger det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg