Hop til indhold

Til dig der har let til smil!!!

Featured Replies

Skrevet
gerog skrev, for 7 minutter siden:

Af platte komikere, der er jeg i øjeblikket meget begejstret for Adam og Noah :) 

Uhh dem elsker jeg også.. jeg skal klart ind og se deres show når jeg få mulighed for det..

• Svar 58
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Superman er en dag i et opstemt humør og vil finde sig et sted at gøre af alt den "opstemmethed" så han flyver en tur i byen og støder på spiderman som sidder på et tag og slapper af.. Han spørger spi

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Den københavnske jæger skulle på jagt i Jylland og som sådan nogen fra djævleøen jo er var han høj i hatten og overbevist om at han var bedre end alle andre.. Den første dag skyder han 15 ænder hvilke

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

En and kommer ind i en dagligvarer forretning og siger med en meget irriterende stemme "har du majs har du majs har du majs?" og købmanden svarer "nej jeg har ikke majs".. Dagen efter kommer anden til

Skrevet
den nysgerrige skrev, for 8 minutter siden:

Plat er det nok ikke, men elsker også Rytteriet!

Dem elsker jeg nok allermest så ud til højre med Mick :P

Skrevet
StevenDK skrev, for 12 minutter siden:

Du ved at jeg har tænkt mig at finde ud af det næste gang jeg er i nærheden af dig :rolleyes:

Du velkommen :wub:

Skrevet
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Dem elsker jeg nok allermest så ud til højre med Mick :P

Ha ha enig igen! Det er simpelthen humor på højt plan 

Skrevet
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Du velkommen :wub:

Tak. Vi ses :wub:

Skrevet

Det var de to unge par som efterhånden havde kendt hinanden længe, som blev enige om at de en aften skulle lave partnerbytte.
Da aftenen kom, gik de så ind i to forskellige rum og “hyggede” sig.
Efter en times hed elskov rejste kvinden sig i det ene rum sig op på albuen, og sagde til den anden:
– Hvordan mon det går inde hos mændene?

Skrevet

Jeg hørte denne her en gang i USA :

et fly er ved at styrte ned og ombord er der en præst, en skolelærer, en advokat og 30 skolebørn. piloterne er sprunget ud i faldskærm. der er tre faldskærme tilbage og dem er de tre ansvarlige voksne ved at iføre sig. Da de skal til at springe,  tøver skolelæren og siger: "Oh no, but What about the kids."

"Screw the kids," råber advokaten. 

"Do we have time?"

spørger præsten. 

Skrevet

Samme oplæg. Præsident Bush, paven og en spejder dreng er ombord på flyet. Jeg er den mægtigste og klogeste præsident i verden, jeg må reddes, siger Bush og springer.      Her tag min faldskærm siger paven, du er ung og har livet for dig, jeg er en gammel mand. Bare rolig svarer spejderdrengen, ham den kloge præsident hoppede med min rygsæk.

Skrevet
  • Author
Vestegnen skrev, den 3/1/2017 at 18:22:

@Siljenips

Jeg vil nødig ødelægge den gode stemning, men ærligt talt: Er det én af Finn Nørbygaards gamle travere? :-)

Aner det ikk...spørg ham! Jeg har hans nummer hvis det er... haha

Festdræber!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.