Hop til indhold
møgsvinet

Goy, ny pige - Sunshine i Randers

Recommended Posts

Så er der kommet en helt ny pige hos Sunshine i Randers. Hun er netop ankommet til stedet og har aldrig arbejdet i branchen før. Hun Hedder Goy og er 27 år. Hun er en petite sag på ca. 160 cm og ca 50 kg. Små ægte a-skålbryster og en naturlig behåret mis. Hun snakker ikke dansk og kun lidt engelsk. Hun virker meget genert.

Hele seansen bar præg af at hun var ny, genert og lidt usikker på det hele, men jeg vidste jo på forhånd hvad jeg gik ind til, og nogle gange så er det jo lidt af charmen med de nye piger ;-)

Jeg vil ikke gå i detaljer da hun stadig er ret ny og lige skal have lov til at finde sig til rette, hun er lige startet i dag, men jeg gik da derfra som en glad og tilfreds mand :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg
The D skrev, 1 time siden:

Kan man få ekstra? :D

Tja, når jeg gik derfra glad og tilfreds og kunne udtale mig om hendes behåring, så har hun jo ikke haft overtøjet på hele tiden ;-)  Selvfølgelig kan man få ekstra ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Tja, når jeg gik derfra glad og tilfreds og kunne udtale mig om hendes behåring, så har hun jo ikke haft overtøjet på hele tiden ;-)  Selvfølgelig kan man få ekstra ;-)

Så godt du skrev glat - men The D har måske kigget i listen, der er det grønt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, for 2 timer siden:

Så godt du skrev glat - men The D har måske kigget i listen, der er det grønt

Jeg tror du skal kigge lidt bedre efter - jeg skrev naturlig behåret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
thomas 123 skrev, den ‎04‎-‎01‎-‎2017 at 18:22:

hvor er det sunshine ligger i randers ?

 

Troede du var så gammel i gårde, at du kunne bruge Thai-listen Vest..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Troede du var så gammel i gårde, at du kunne bruge Thai-listen Vest..??

åbentbart kunne jeg ikke finde den ... men det jo også nemmere at skrive din besked end bare at skrive adressen :)  

tak for venligheden ... du gør danmark dejligere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der mellem jul og nytår. Hun skal godt nok få en helt anden tilgang til sit arbejde hvis hun skal have chance for succes. Startede roligt med blød massage på ryggen efter ca 2 minutter gik hun ud af lokalet ? Hun kom tilbage efter et par minutter. Da jeg blev vendt om, blev hun lidt nærgående og spurgte om andet end massage. Jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde og der gik totalt overpris i det for hende. Jeg hader at forhandle men prøvede at forklare hvordan det normale prisniveau lå i byen. Da hun ikke ville gå ned i pris, sagde jeg at så ville jeg bare nøjes med alm. Massage. Så blev hun pludselig mere medgørlig, men der burde jeg nok have lugtet lunten. Det blev i hvert fald temmelig fesen og pludselig blev der sat tid på tingene. Så det bliver en nej tak til en gentagelse fra min side. Håber at andre opnår bedre kemi med hende end jeg gjorde...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 8 timer siden:

Jeg var der mellem jul og nytår. Hun skal godt nok få en helt anden tilgang til sit arbejde hvis hun skal have chance for succes. Startede roligt med blød massage på ryggen efter ca 2 minutter gik hun ud af lokalet ? Hun kom tilbage efter et par minutter. Da jeg blev vendt om, blev hun lidt nærgående og spurgte om andet end massage. Jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde og der gik totalt overpris i det for hende. Jeg hader at forhandle men prøvede at forklare hvordan det normale prisniveau lå i byen. Da hun ikke ville gå ned i pris, sagde jeg at så ville jeg bare nøjes med alm. Massage. Så blev hun pludselig mere medgørlig, men der burde jeg nok have lugtet lunten. Det blev i hvert fald temmelig fesen og pludselig blev der sat tid på tingene. Så det bliver en nej tak til en gentagelse fra min side. Håber at andre opnår bedre kemi med hende end jeg gjorde...

 

Nøjagtig samme oplevelse har jeg haft, jeg har helt fravalgt butikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der lige først i januar, det er også sidste gang jeg har været der, men det var goy søster jeg var hos, dårligt massage, og da vi skulle have afslutning lage hun sig bare på rykken ikke røre bare blive færdig. Dårlig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 10 timer siden:

Jeg var der mellem jul og nytår. Hun skal godt nok få en helt anden tilgang til sit arbejde hvis hun skal have chance for succes. Startede roligt med blød massage på ryggen efter ca 2 minutter gik hun ud af lokalet ? Hun kom tilbage efter et par minutter. Da jeg blev vendt om, blev hun lidt nærgående og spurgte om andet end massage. Jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde og der gik totalt overpris i det for hende. Jeg hader at forhandle men prøvede at forklare hvordan det normale prisniveau lå i byen. Da hun ikke ville gå ned i pris, sagde jeg at så ville jeg bare nøjes med alm. Massage. Så blev hun pludselig mere medgørlig, men der burde jeg nok have lugtet lunten. Det blev i hvert fald temmelig fesen og pludselig blev der sat tid på tingene. Så det bliver en nej tak til en gentagelse fra min side. Håber at andre opnår bedre kemi med hende end jeg gjorde...

 

Javel ja, og pigen tråden omhandler var lige startet den dag jeg var forbi, så det har næppe været samme pige du har besøgt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 13 timer siden:

Javel ja, og pigen tråden omhandler var lige startet den dag jeg var forbi, så det har næppe været samme pige du har besøgt ...

Beklager hvis jeg har anmeldt en anden pige, det var ikke meningen. Men hvis hun taler begrænset engelsk, og fortæller dig at 3/1 er hendes første dag, og jeg besøgte stedet 30/12, så kunne det måske godt alligevel være samme pige ( med mit kendskab til deres måde at fortolke tingene på) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 3 timer siden:

Beklager hvis jeg har anmeldt en anden pige, det var ikke meningen. Men hvis hun taler begrænset engelsk, og fortæller dig at 3/1 er hendes første dag, og jeg besøgte stedet 30/12, så kunne det måske godt alligevel være samme pige ( med mit kendskab til deres måde at fortolke tingene på) 

2/1 var hendes første dag (indlægget er bare først skrevet efter midnat) og det ved jeg med ret stor sikkerhed, men der var en anden pige på stedet på det tidspunkt og det fungerede vist ikke så godt. Hun er der ikke længere men er blevet erstattet af en anden pige. Jeg husker ikke lige navnet på den anden pige pt. ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...