Hop til indhold
Hektorprosess

http://engelsburg-fl.de/ eva

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2017 at 23:41:

Det har jeg i Flensburg eller nord for Hamburg hidtil ikke opnået til kun € 50 og heller ikke set andre beskrive.

Det er muligt at der på Kaufmich findes nogle damer på over 50/80+, der tilbyder det - men det er vist ikke den type piger vi snakker om?

Det er præcis mine erfaringer. Og 100 EURO er vel for fanden også stadig billigt for en god oplevelse som Hektorprosess fik. Det er det i hvert fald i min verden :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke billigt. Pigerne hos engelsburg har ikke ens prispolitik, så man er nødt til at spørge. Nogle tilbyder en halv time med gensidig fransk til 50 euro mens andre forlanger 80 og måske endda mere. Hos pigerne på Finkenstrasse er der fælles prisliste og her koster ovennævnte ydelse 50. Generelt er Flensborg dyr, og jeg tror ikke, at man behøver at være økonom for at regne ud hvorfor. Flensborg er nok den by i Tyskland, hvor der er forholdsvis fleste GP'er. Det skyldes garanteret danskere der er belastet af endnu højere priser Danmark valfarter til den forholdsvis lille grænseby. Jeg har både gode og dårlige erfaringer fra Flensborg - faktisk flest gode, men der er absolut ingen sammenhæng mellem pris og tilfredshed. Så hvorfor give 100 for en dårlig, når man kan få en god oplevelse for det halve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tårn skrev, for 27 minutter siden:

Generelt er Flensborg dyr, og jeg tror ikke, at man behøver at være økonom for at regne ud hvorfor. Flensborg er nok den by i Tyskland, hvor der er forholdsvis fleste GP'er. Det skyldes garanteret danskere der er belastet af endnu højere priser Danmark valfarter til den forholdsvis lille grænseby.

Det er nu ikke min erfaring at pigerne på bordellerne rundt omkring i Hamburg er billigere - kun hvis man opsøger FKK eller Flattrates, kan man få det noget billigere, men på FKK, skal man betale entre, så det udligner det noget. Prisniveauet i Kiel er heller ikke anderledes end i Flensburg, men nogen gange og nogen steder kan pigerne godt have en danskerprisliste, hvis man ikke er så god til tysk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tårn skrev, for 3 timer siden:

Nej det er ikke billigt. Pigerne hos engelsburg har ikke ens prispolitik, så man er nødt til at spørge. Nogle tilbyder en halv time med gensidig fransk til 50 euro mens andre forlanger 80 og måske endda mere. Hos pigerne på Finkenstrasse er der fælles prisliste og her koster ovennævnte ydelse 50.

Du har helt misforstået det. Hvis der er nogen her, som har betalt 100 Euro, så ER prisen altså 100 Euro - uanset hvad du har oplevet. Så forstå det dog :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 timer siden:

Det er nu ikke min erfaring at pigerne på bordellerne rundt omkring i Hamburg er billigere - kun hvis man opsøger FKK eller Flattrates, kan man få det noget billigere, men på FKK, skal man betale entre, så det udligner det noget. Prisniveauet i Kiel er heller ikke anderledes end i Flensburg, men nogen gange og nogen steder kan pigerne godt have en danskerprisliste, hvis man ikke er så god til tysk ;)

Du rammer igen hovedet på sømmet Jernsvin....

I Hamborg betaler jeg uden at rynke på næsen 80-100 EURO for en halv time. Og vi kan sgu' da heller ikke forlange at alle piger bruger samme prisliste. Det er udbud og efterspørgsel, og jeg betaler gerne lidt mere til pigen hvis jeg får det jeg ønsker. Ligesom jeg gør i baren, på pizzeriaet, museet, tøjbutikken eller på stadion.

Nu er jeg heldigvis god til tysk, så måske får jeg lidt ekstra service :-o:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maximum skrev, for 13 timer siden:

Du har helt misforstået det. Hvis der er nogen her, som har betalt 100 Euro, så ER prisen altså 100 Euro - uanset hvad du har oplevet. Så forstå det dog :)

Tak til Maximum for at sige det kort og præcist :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 9/1/2017 at 16:43:

Den betjening der tales om (fransk uden, kys og kæl) koster normalt 80€ eller mere for en halv time.

Fransk uden ingen kys osv. kan fås for 50€, ofte er der dog ikke tale om en halv time nærmere 20 min.

Da jeg bor ca.35 km. fra Flensborg kommer jeg der ganske ofte.

... og derfor kunne det netop være relevant at få at vide mere specifikt, hvor Maximum har fået mere for mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Eva i går, og må sige hun gik til den, efter min mening var det ægte gfe, rigtig sød, lækker krop og hun kunne sutte pik, dejlig stram fisse, selvom jeg har en normal str. pik kunne jeg rigtig mærke hende, til sidst lå hun på ryggen med en pude under sit hoved, jeg sad på hendes bryst og kørte pik ind og ud af hendes mund og hun toge bare imod helt til roden hvor jeg så skød hende langt ned i halsen.

Hun fortalte at en halv time med kondom og fransk tog hun 50 euro, det samme bare fransk uden til 80 euro, og det samme med fransk uden og kom i mund til 100 euro.

Hun er lækker pas på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...