Hop til indhold

Trend ved løgstør

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har nyt omkring stedet ved Trend. Kan se de ingen annoncer har. 

Skrevet

tror ikke det linker til stedet på løgstørvej, hvor jeg i øvrigt var forbi i går og der var lukket. Men der er også en klinik i Farsø by

Skrevet
Freddy8830 skrev, for 28 minutter siden:

tror ikke det linker til stedet på løgstørvej, hvor jeg i øvrigt var forbi i går og der var lukket. Men der er også en klinik i Farsø by

Hvor ligger thaistedet i Farsø By – der var en for nogle år siden men den er forlængst lukket.

Skrevet

Der er et link til løgstørvej 119 Farsø, det kan findes på annobceligt.dk, lige før Nytår var der en pæn ung thaipige det, men jeg kørte igen fordi de vil have 1800 kr for en time det syntes jeg er for meget

Skrevet
  • Author

Jeg var forbi stedet i Trend igår. Stedet havde ikke lukket. Skrev inden jeg kom, og de svarede pænt tilbage. Aftalte tid, og døren blev åbnet med det samme da jeg kom. 

Pigen jeg mødte havde jeg prøvet før på adressen. Det er nogen måneder siden jeg sidst var der, og her var det en god oplevelse. Så jeg ville selvfølgelig prøve lykken igen. 

Priserne på menu kortet skal man tage med et gram salt. Jeg tog en omgang dansk, og her er prisen 600 kr. Efter min mening er det ikke dyrt, men normale priser for sådan et sted. Hun har ikke travlt, og var her godt 1 time. Så dumt at købe en time til 1800 kr, når jeg endte med de 600 kr. Jeg fik også andre ydelser ud over dansk. Men det vel hvordan kemien er der. 

Pigen er en flot lille thai i slutningen af 20'erne, okay flotte naturlige bryster som passer til hendes krop. Vægt omkring de 45-50 kg vil jeg skyde på og ca 160 i højden. Smukt ansigt og super sød pige at snakke med. (Engelsk) Hun er mega stram, så måske derfor hun havde lukket resten af dagen efter mit besøg. :P

stedet er lidt snusket, men virker som om pigen er meget renlig krop messigt.

Jeg kan klart anbefale stedet. 

Pigen 9

Stedet 5 ( pga meget disket placering ) 

service 10

mvh Gabel 

Redigeret af Gabel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.