Hop til indhold
jomfru

Kender i det....

Recommended Posts

Kender i det når man forbedreder en tur forbi en massa klinnik ( eller andet med noget frækt at gøre xD ) så for man dårlig samvittighed bagefter? Nogen gange tænker jeg FUCK kunne have sparret alle de penge :(( Men det vel ligesom krudt nytårs aften. Helvedes sjovt i en time. Timen efter har man lige sprunget 1000 kr i luften xD

ANYWAY GODT NYTÅR PEPZ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det gør jeg og inderst inde hver eneste gang jeg besøger en glædespige.

men man kan leve højt på det i en rum tid, hvis det har været en god oplevelse, sød pige der kan charmere en, empatisk osv, men inderste inde er det jo en illussion man køber

Måske ægte i øjeblikket det sker, men så kommer virkeligheden igen og man indser at det blot er forretning og pigen arbejde... man har fået kick...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er derfor jeg (næsten) altid kombinerer det med lidt nødvendig massage, som jeg virkelig trænger til - så er pengene da ikke helt spildte ;-)

Men...det synes jeg nu egentlig sjældent de er. Som du skriver, Romantiker, får man en oplevelse, man kan leve højt på i lidt tid, og hvad glædespigen angår, har hun forhåbentlig  fået en art professionel tilfredsstillelse (og her tænker jeg ikke på noget seksuelt) ved at have ydet en god service og gjort et andet menneske glad (hvis besøget ellers har været vellykket). På den måde har man også givet hende en god oplevelse (+ penge). Og det kan man da også godt være lidt glad for. Eller tager jeg helt fejl i min kundenaivitet?    

Men selvfølgelig udvandes oplevelse, hvis den gentages alt for ofte. Så kære Jomfru, det kunne være, at du skulle overveje at skære lidt ned på besøgene (bedømt ud fra dine  skriverier på EG har du været temmelig aktiv).    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan har jeg aldrig haft det.
Har det været et dårligt besøg som ikke var som forventet, kan jeg fortryde at jeg besøgte lige netop den pige, men har aldrig haft dårlig samvitighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...