Hop til indhold
StevenDK

Hamborg - Er ATMOS helt død?

Recommended Posts

Hej gutter,

Søger lidt hjælp. Planlægger en tur til Hamborg, men har behov for at vide om ATMOS er helt død eller stadig kører på fuld tryk.

Har nogen af jer erfaringer fra den seneste tid eller skal jeg bare vælge ATMOS fra og bruge pengene et andet sted?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Helt død er den ikke - vil nøjes med at sige halv død.

Jeg var der d. 30/12 og der var ikke ret mange piger. De plejer at møde ind lige efter kl. 1700, men det gjorde de ikke den dag. Det kan skyldes årstiden og datoen. 

Så godt som alle pigerne forlanger nu ekstra på værelset, for en eller anden bagatel. Få derfor alt aftalt på forhånd og hold hende fast på "at vi har jo lige aftalt"

Skred derfor på Harmony og her var helt anderledes fyldt op, ja parkerings pladsen var helt fyldt og der var flere mænd en piger på stedet. Overværede i rummet med spillemaskinerne en gut der hyrede 4 piger til at slikke hinanden og hans pik skiftevis. Jeg fik en rigtig god halvtime med Julia til 90 Euro - fantastisk blowjob hun giver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2017 at 19:41:

Helt død er den ikke - vil nøjes med at sige halv død.

Jeg var der d. 30/12 og der var ikke ret mange piger. De plejer at møde ind lige efter kl. 1700, men det gjorde de ikke den dag. Det kan skyldes årstiden og datoen. 

Så godt som alle pigerne forlanger nu ekstra på værelset, for en eller anden bagatel. Få derfor alt aftalt på forhånd og hold hende fast på "at vi har jo lige aftalt"

Skred derfor på Harmony og her var helt anderledes fyldt op, ja parkerings pladsen var helt fyldt og der var flere mænd en piger på stedet. Overværede i rummet med spillemaskinerne en gut der hyrede 4 piger til at slikke hinanden og hans pik skiftevis. Jeg fik en rigtig god halvtime med Julia til 90 Euro - fantastisk blowjob hun giver

Hej Gaffer,

Tak for en god tilbagemelding. Jeg tror jeg dropper ATMOS og ryger direkte på HARMONY :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det vil jeg også gøre i den her tid, meeeen vil ikke helt udelukke Atmos efter 1. marts. pigerne der, er ikke helt så "fabrikerede til lejligheden" og der kan forhandles frækkere ydelser, godt nok til lidt flere penge.

Stedet er langt større og mere rummeligt, efter min mening.

Jeg vil besøge stedet igen, efter 1. marts fordi der komme mange af de gode piger tilbage efter ferie.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 23 timer siden:

Ja, det vil jeg også gøre i den her tid, meeeen vil ikke helt udelukke Atmos efter 1. marts. pigerne der, er ikke helt så "fabrikerede til lejligheden" og der kan forhandles frækkere ydelser, godt nok til lidt flere penge.

Stedet er langt større og mere rummeligt, efter min mening.

Jeg vil besøge stedet igen, efter 1. marts fordi der komme mange af de gode piger tilbage efter ferie.

 

Så vil vi glæde os til at høre om din oplevelse :)

Så skal jeg måske prøve Atmos i min påskeferie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...