Hop til indhold
Guest Randersand

Din første gang med en ladyboy?

Recommended Posts

Guest Randersand

Jeg er blevet nysgerrig, og tænker lidt på at besøge en ladyboy - men da det bliver første gang har jeg lidt sommerfugle i maven. 

Hvordan forløb DIN første gang hos en ladyboy, forklarede du at det var en debut, og hvilke ydelser modtog denne første gang? Har du gentaget det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersand skrev, 1 time siden:

Jeg er blevet nysgerrig, og tænker lidt på at besøge en ladyboy - men da det bliver første gang har jeg lidt sommerfugle i maven. 

Hvordan forløb DIN første gang hos en ladyboy, forklarede du at det var en debut, og hvilke ydelser modtog denne første gang? Har du gentaget det?

Første gang jeg var i kontakt med en var lidt ufrivilligt. Jeg vidste nemlig ikke, det var en ladyboy.

Det var i Hamborg på den berygtede Reeperbahn. Jeg var på en stripklub sammen med et par andre fyre, som jeg dengang kendte (det er en del år tilbage - muligvis omkring år 2000). Stripklubben var fyldt med mennesker og jeg var virkelig fuld.

Jeg sad på første række. Ind kom en lækker "dame", som begyndte at strippe. Jeg fattede åbenbart ikke særlig meget, for hun trak mig op på scenen, begyndte at snave mig og arbejdede sig længere ned af. Ret besynderligt, det hele, for jeg var fuldstændig ligeglad med, at jeg stod på scenen med en transseksuel foran virkelig mange mennesker og modtog oralsex.

Jeg snakker ikke med de andre fyre mere, men kan tydeligt huske jeg blev rimelig flov efterfølgende, da det gik op for mig, at det ikke var en kvinde.

Det er en sand historie.. Jeg glemmer det aldrig. Men så pinligt det var for mig dengang som 20årig fyr uden den store erfaring, så frækt var det også..

Ved godt, du mere fiskede efter oplevelser som kunde.. men det var sådan, det startede for mig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

På trods af, at det efterhånden er en lille menneskealder siden jeg første gang sprang sidelæns indover en af de frække ladyboys, vil jeg da godt dele mine erfaringer med dig.

Hvis du er nybegynder, bliver det meget svært at skjule - med mindre du er en dygtig skuespiller, og tillige har seksuelle erfaringer med dit eget køn. Til gengæld skal du byde ind med dine fantasier - gerne allerede når du booker aftalen.

Vær kræsen ift. udseende, og hold fast i dine præferencer. Når det handler om ladyboys er det min erfaring at vandene skiller meget - enten er de rigtig dejlige og frække, eller så er de ikke tiltalende, hvilket er meget lidt befordrende for din egen lyst. Vend om i døren hvis du er i tvivl om du tænder på "pigen". Jeg er helt klart til de mest feminine og spinkle ladyboys, mens jeg ved at andre tænder på maskuline og veludstyrede af slagsen.

Giv tydelig udtryk for hvad du kunne tænke dig at opleve, også selv om du slet ikke er sikker på hvad der skal ske. Alternativt er der en vis risiko for at du får den laveste fællesnævner.

Vær ærlig, kærlig, respektfuld og imødekommende. Prut ikke på prisen, det giver i bedste fald en dårlig stemning, og i værste fald en kold oplevelse.

Hvis du har råd, så køb en time - det er efter min mening alle pengene værd, og gør det lettere at slappe af.

 

Held og lykke med det.

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...