Siljenips 384 Skrevet 31. December, 2016 Kæreste gæster. Af hjertet ønsker jeg alle et bragende og fantastisk godt nytår 2017. På årets sidste dag i 2016 vil jeg blot takke for dig og den du er. Det du og jeg har haft sammen bag den lukkede dør, har jeg selv haft stor fornøjelse af og sætter derfor også stor pris på det! Jeg tør godt røbe at ligeværd, varmt intimt nærvær samt gensidig tillid og tryghed, er nogle af de følelser der frembringes i mig, når jeg tænker tilbage på mine vagter og som gør at jeg har stor lyst til at fortsætte og modtage besøg fra lige netop dig!!! Nytårsforsæt har mange af os og hvis du er en af dem der har et mål inden næste års udgang, håber jeg inderligt din mission lykkes hvad end denne måtte være!! Jeg håber og ønsker dig alt det bedste i 2017 samt vi alle må opleve langt mere kærlighed og mindre krig i og uden for egne vider!!! Godt nytår og tak for det forrige. Jeg elsker dig. Jeg håber vi ses i det nye! Kærligst Silje 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 31. December, 2016 Kære Silje, Tusind tak for de søde og varme ord. Jeg håber du selv får et dejligt og godt 2017 Måske ses vi snart ? Kærlige hilsner fra Steven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 1. Januar, 2017 StevenDK skrev, for 8 timer siden: Kære Silje, Tusind tak for de søde og varme ord. Jeg håber du selv får et dejligt og godt 2017 Måske ses vi snart ? Kærlige hilsner fra Steven Selv tak og du er meget velkommen Steven! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 3 timer siden: Godt Nytår Godt Nytår StudineMilf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt ny 41 Skrevet 1. Januar, 2017 Siljenips skrev, for 12 timer siden: Kæreste gæster. Af hjertet ønsker jeg alle et bragende og fantastisk godt nytår 2017. På årets sidste dag i 2016 vil jeg blot takke for dig og den du er. Det du og jeg har haft sammen bag den lukkede dør, har jeg selv haft stor fornøjelse af og sætter derfor også stor pris på det! Jeg tør godt røbe at ligeværd, varmt intimt nærvær samt gensidig tillid og tryghed, er nogle af de følelser der frembringes i mig, når jeg tænker tilbage på mine vagter og som gør at jeg har stor lyst til at fortsætte og modtage besøg fra lige netop dig!!! Nytårsforsæt har mange af os og hvis du er en af dem der har et mål inden næste års udgang, håber jeg inderligt din mission lykkes hvad end denne måtte være!! Jeg håber og ønsker dig alt det bedste i 2017 samt vi alle må opleve langt mere kærlighed og mindre krig i og uden for egne vider!!! Godt nytår og tak for det forrige. Jeg elsker dig. Jeg håber vi ses i det nye! Kærligst Silje Hej søde Silje Tak og i lige måde. Håber vi snart kan ses igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 1. Januar, 2017 Helt ny skrev, for 13 timer siden: Hej søde Silje Tak og i lige måde. Håber vi snart kan ses igen. JA kom snart igen ikk... Det ville være skønt jo!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emil den sexglade 15 Skrevet 2. Januar, 2017 Godt Nytår - Knald godt gerne! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt ny 41 Skrevet 2. Januar, 2017 Siljenips skrev, for 7 timer siden: JA kom snart igen ikk... Det ville være skønt jo!! Helt sikkert ja. Men lidt svært at få det til at hænge sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 2. Januar, 2017 Ja ved ved besked skat!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hrlejlighedsvis 45 Skrevet 2. Januar, 2017 Du er fantastisk smukke Siljenips. Godt nytår til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg