Hop til indhold
Siljenips

KORT SAGT

Recommended Posts

Kæreste gæster.

Af hjertet ønsker jeg alle et bragende og fantastisk godt nytår 2017.

På årets sidste dag i 2016 vil jeg blot takke for dig og den du er. Det du og jeg har haft sammen bag den lukkede dør, har jeg selv haft stor fornøjelse af og sætter derfor også stor pris på det!

 Jeg tør godt røbe at ligeværd, varmt intimt nærvær samt gensidig tillid og tryghed, er nogle af de følelser der frembringes i mig, når jeg tænker tilbage på mine vagter og som gør at jeg har stor lyst til at fortsætte og modtage besøg fra lige netop dig!!!

Nytårsforsæt har mange af os og hvis du er en af dem der har et mål inden næste års udgang, håber jeg inderligt din mission lykkes hvad end denne måtte være!!

Jeg håber og ønsker dig alt det bedste i 2017 samt vi alle må opleve langt mere kærlighed og mindre krig i og uden for egne vider!!!

 Godt nytår og tak for det forrige. Jeg elsker dig. Jeg håber vi ses i det nye!

Kærligst Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Silje,

Tusind tak for de søde og varme ord. Jeg håber du selv får et dejligt og godt 2017 <3

Måske ses vi snart ? ;)

Kærlige hilsner fra Steven

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 8 timer siden:

Kære Silje,

Tusind tak for de søde og varme ord. Jeg håber du selv får et dejligt og godt 2017 <3

Måske ses vi snart ? ;)

Kærlige hilsner fra Steven

Selv tak og du er meget velkommen Steven!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 12 timer siden:

Kæreste gæster.

Af hjertet ønsker jeg alle et bragende og fantastisk godt nytår 2017.

På årets sidste dag i 2016 vil jeg blot takke for dig og den du er. Det du og jeg har haft sammen bag den lukkede dør, har jeg selv haft stor fornøjelse af og sætter derfor også stor pris på det!

 Jeg tør godt røbe at ligeværd, varmt intimt nærvær samt gensidig tillid og tryghed, er nogle af de følelser der frembringes i mig, når jeg tænker tilbage på mine vagter og som gør at jeg har stor lyst til at fortsætte og modtage besøg fra lige netop dig!!!

Nytårsforsæt har mange af os og hvis du er en af dem der har et mål inden næste års udgang, håber jeg inderligt din mission lykkes hvad end denne måtte være!!

Jeg håber og ønsker dig alt det bedste i 2017 samt vi alle må opleve langt mere kærlighed og mindre krig i og uden for egne vider!!!

 Godt nytår og tak for det forrige. Jeg elsker dig. Jeg håber vi ses i det nye!

 

Kærligst Silje

Hej søde Silje

Tak og i lige måde. Håber vi snart kan ses igen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt ny skrev, for 13 timer siden:

Hej søde Silje

Tak og i lige måde. Håber vi snart kan ses igen. :-)

JA kom snart igen ikk... Det ville være skønt jo!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 7 timer siden:

JA kom snart igen ikk... Det ville være skønt jo!!

Helt sikkert ja. Men lidt svært at få det til at hænge sammen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...