Gæst Skrevet 31. December, 2016 Er du udstyret med lidt mere end fleste, anbefaler jeg at du sikre dig, at hun kan ta´ den. Jeg betalte 1800.- for sex, inkl. anal, men fik at vide under legen, at analsex ikke kunne komme på tale, da min pik var alt for stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 31. December, 2016 Godt man ikke har de problemer. Der er sgu altid masser af plads. Godt nytår Jensen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 1. Januar, 2017 Sikke et luxus problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest toffe Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) hvad er stort? har selv overvejet at tage en tur med det græske med hende og er nok lidt større i tykkelsen end gennemsnittet også. Also har du nogen anelse om hun modtager sorte kys? Redigeret 15. Januar, 2017 af toffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonytony 93 Skrevet 15. Januar, 2017 ved hvordan er hun? kan du rate hende osv.? hvordan har hun det med udlændinge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest toffe Skrevet 28. Januar, 2017 Kan så hilse og sige i aldrig nogen sinde skal tro på hvad hun siger hvis hun spørger om penge på forskud. hun snørrede mig for små 1000kr.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg