Hop til indhold

Aki DaisyClub

Featured Replies

Skrevet

Har været på Daisyclub en del gange. Billederne passer og er altid aktuelle. De dårlige oplevelser er meget sjældne. Pigerne på stedet leverer økofransk og de andre blide ydelser på en god og professionel måde, med inderlighed og ømhed. Der er mange forbavsende lighed mellem pigerne. Stedet kan kun anbefales.

Der er mange anmeldelser herinde. Jeg har ikke prøvet Aki, men kan anbefale Coco.

https://daisyclub.dk/pigerne

Skrevet

De har go service, det eneste problem er at mama-san ofte hålder den lille, flodte pige tilbage og førsøger "sælje" de mindre attraktive piger.

Skrevet

Hmm, må nok dryppe lidt malurt i bægeret her. Daisyclub er generelt et godt sted, men tilbage i september skete der nogle ændringer (der har været flere tråde om emnet) og siden har der været en del tvivlsomme billeder og de piger der har været der har ikke matchet det meget høje niveau der var på stedet tidligere... I øvrigt mener jeg heller ikke den "rigtige" mama-san, Daisy, har været på stedet siden før sommer, men jeg kan tage fejl her for har kun været der nogle få gange siden stilskiftet...

Skrevet
migmanden skrev, den 31/12/2016 at 07:11:

Billederne passer og er altid aktuelle.

Nej. Reglen er:
Billeder taget på stedet er OK
Billeder ikke taget på stedet er ofte, men ikke altid stjålet. 

Aktuelt er Miyos billeder åbenlyst stjålne (ligger på et hav af asiatiske hjemmesider, fx: http://bg.5217game.net/a/537_13.html)

Akis finder jeg ikke lige så let, men det er ingen garanti.

EDIT: Gias billeder verificeret af en anmelder med få indlæg bag sig her:

En anden anmelder også med få indlæg bag sig kommenterer billederne er falske, og er anderledes skuffet:

Redigeret af Bebop

Skrevet

Nu handler tråden her om Aki, men jeg har også været forbi Gia, jeg tror ikke billederne er af hende, men de har en vis lighed. Oplevelsen af Gia var noget blandet, jeg havde god kemi med hende så nærvær var helt i top, men ingen tungekys og hendes franske var heller ikke imponerende.

Skrevet

Så er der kommet nye billeder på af Aki, og de ser ud til at være taget på DC...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.