Hop til indhold
SayWhat?

Hjælp til nytårsdag

Recommended Posts

Hej venner 

Nogen der har nogle gode forslag til noget frækt og lækker i morgen lørdag, gerne i det nordjyske? En fræk lækker gp som jeg kunne forkæle mig selv med, den sidste dag på året:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Altså, jeg kan godt forstå at du har lyst til præcis sådan noget, på præcis den dag... Men: Holy shit! Du er godt nok sent ude med den tanke! Held og lykke med det, du.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snup frække Louise..

 

Men Heimdalsgade er ikke så tosset men måske ikke i dag - der er stor udskiftning, billeder passe ofte ikke, men den der er flittig og opmærksom kan godt få rigtig god sex/oplevelser til helt andre priser en andre steder - men det kræver lidt benarbejde, men når det er skrevet er det bestemt også det værd. Held og lykke og godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 31/12/2016 at 11:58:

...men Heimdalsgade er ikke så tosset men måske ikke i dag - der er stor udskiftning, billeder passe ofte ikke, men den der er flittig og opmærksom kan godt få rigtig god sex/oplevelser til helt andre priser en andre steder - men det kræver lidt benarbejde, men når det er skrevet er det bestemt også det værd. Held og lykke og godt nytår

Stop nu med at besøge de udenlandske piger der er her mod deres vilje! 

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, for 5 timer siden:

Stop nu med at besøge de udenlandske piger der er her mod deres vilje! 

Jeg har besøgt mange danske gp og udlandske gp jeg er bestemt ikke af den opfattelse at de gør det mod deres vilje - skulle jeg få den opfattelse vil jeg gå -  jeg skal ikke udelukke nogle piger fra Afrika kan være her mod deres vilje,  dem besøger jeg aldrig - jeg syntes piger fra Europa er ok. Hvor fyr9000 har den opfattelse fra må han jo så komme med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...