Dengladenordjyde 184 Skrevet 30. December, 2016 Hej Lige et opklarende spørgsmål. Jeg har snart været oprettet længe, men der står stadig ny bruger. Hvornår ændres det? På forhånd tak. Den glade nordjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 30. December, 2016 Det er en status man får efter hvor mange indlæg man har skrevet. Næste skridt er ved 100 indlæg så vidt jeg husker. Der får du også to prikker under. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2016 Den er baseret på merit... som du nok kan se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 30. December, 2016 Så når jeg engang får skrevet lige så mange indlæg som Claire bliver jeg også Sexgudinde? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 30. December, 2016 Claire skrev, for 2 minutter siden: Den er baseret på merit... som du nok kan se. Ja, nogen snakker jo mere end andre Føler mig teknisk bagud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 30. December, 2016 Buzz Light skrev, for 1 minut siden: Så når jeg engang får skrevet lige så mange indlæg som Claire bliver jeg også Sexgudinde? Nope. Det er en titel hun har fået af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2016 Buzz Light skrev, for 1 minut siden: Så når jeg engang får skrevet lige så mange indlæg som Claire bliver jeg også Sexgudinde? Først når du har kneppet lige så meget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2016 Maya Kathrine skrev, Lige nu: Nope. Det er en titel hun har fået af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 30. December, 2016 Claire skrev, for 3 minutter siden: Først når du har kneppet lige så meget. Hmm...ja det ville være interessant hvis vi skulle tjekke op på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 30. December, 2016 Ca. 5110 gange tror jeg hvis man tæller onani med. Dvs. 1 gang om dagen hver dag de sidste 14 år plus minus det løse. Det lyder ikke meget forkert hæhæ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 30. December, 2016 Buzz Light skrev, for 1 minut siden: Ca. 5110 gange tror jeg hvis man tæller onani med. Dvs. 1 gang om dagen hver dag de sidste 14 år plus minus det løse. Det lyder ikke meget forkert hæhæ Less details Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 31. December, 2016 @Buzz Light Jeg tror vi skal finde et system for, hvordan man får en særlig titel. Jeg skal ikke ud og tælle det ene og det andet Muligvis det kunne være et privilegium for dem der har en betalt annonceprofil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 31. December, 2016 (edited) Syntes det er ok som det er. Titler og øgenavne er noget man gør sig fortjent til når man laver noget dumt Tilføjelse: Eller har knaldet med en masse... Redigeret 31. December, 2016 af Buzz Light 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. December, 2016 Maya Kathrine skrev, for 56 minutter siden: @Buzz Light Jeg tror vi skal finde et system for, hvordan man får en særlig titel. Jeg skal ikke ud og tælle det ene og det andet Hvad så med at gå over til selvangivelsesprincippet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 31. December, 2016 Claire skrev, for 7 timer siden: Først når du har kneppet lige så meget. Jeg har kneppet mindst lige så meget som Claire. Og har endnu ikke fået samme status som hende ... Me not understand Venligst Ftench Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 31. December, 2016 Uhh hvornår rammer man sexgudinde.? Jeg synes nemlig også jeg har knaldet min fair share.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. December, 2016 frenchlover1 skrev, 1 time siden: Jeg har kneppet mindst lige så meget som Claire. Og har endnu ikke fået samme status som hende ... Me not understand Venligst Ftench Jeg ville gerne kneppe lige så meget som @Claire og @JenniferRomantica, men vil dog ikke have status som sexgudinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 31. December, 2016 Sexgudinde er forbehold Claire Og hold så med jeres blasfemi.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 31. December, 2016 Jeg opnår den nok aldrig for knalder ganske enkelt for lidt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 31. December, 2016 Maya Kathrine skrev, for 10 timer siden: Nope. Det er en titel hun har fået af os. Dvs det noget alle kan få ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 31. December, 2016 (edited) StudineMILF skrev, for 18 minutter siden: Jeg opnår den nok aldrig for knalder ganske enkelt for lidt Det er ikke kvantitet, men kvalitet der tæller i mine bøger Redigeret 31. December, 2016 af Playful Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. December, 2016 Der kan jo skrives meget sludder og vrøvl i mange indlæg. Men også rigtig gode ting i få indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 31. December, 2016 (edited) Playful skrev, for 31 minutter siden: Det er ikke kvantitet, men kvalitet der tæller i mine bøger nemmerlig....at opnå de optimale 4 gange til himlen er jo kvalitet, men på den anden side er kvantiteten i mange tilfælde et spørgsmål om moneter...bla er det jo afgørende ude på Hatting station hvor mange gange Orla kan bestige Magda, og aflevere klaten Redigeret 31. December, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 31. December, 2016 Dengladenordjyde skrev, for 11 timer siden: Hej Lige et opklarende spørgsmål. Jeg har snart været oprettet længe, men der står stadig ny bruger. kan da se at du står som medlem...det var da være hvis der stod udenlem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 31. December, 2016 Playful skrev, for 34 minutter siden: Det er ikke kvantitet, men kvalitet der tæller i mine bøger Så vil jeg have et navn der viser kvalitet for det jeg helt sikker på jeg giver mine søde gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg