Hop til indhold

Recommended Posts

Nej er vidst det helt rigtige ord her.

HVORDAN KAN SÅDAN ET LILLE NIPS VÆRE SÅ SØD OG LÆKKER PÅ SAMME TID???????????? 

Ja jeg forstår det ikke. For sød og nuser DET ER hun.

Dem der ikke ved hvem jeg snakker om, så skal jeg nok fortælle det længere nede.

Nå men her kommer min oplevelse a den mest søde og snaksaglige pige jeg har mødt. Jeg havde kigget bare sådan for sjov på klinikkens hjemmeside igår morges, og så at hun var på vagt idag fredag. Så jeg fik straks skrevet til hende for at høre om det var rigtigt eller om jeg havde læst forkert. Det havde jeg HELDIGVIS IKKE. Så jeg fik ringet til klinikken og booket en tid. Så langt så godt. 

Vi skrev lidt sammen både igår og idag om de ting jeg havde i tankerne. Og fik afklaret hvad det sådan indeholder. Og det er åbenbart forskelligt fra GP til GP. 

Nå så blev det tid, jeg var der små 10min før tid, fik fundet en p-plads til det store lokum a en firmabil jeg kørte i idag. Gik hen og ringede på og blev lukket ind a en sød teledame, som spurgte om jeg havde bestilt tid. Og ja det havde jeg hos (biiib) sagde jeg. Hun viste mig ind i løvens hule og siger "Jeg siger du er kommet.". 

Der går mindre end 30sek så kommer der bare den sødeste, sprødeste, lækreste lille nips med det sødeste ansigt ind. Det skal lige siges jeg har set billeder a hendes ansigt. Men at se det irl..........hold nu op hun er sq nuser. 

Jeg havde godt nok "bestilt" 30min blid slavepige. Men NEJ NEJ NEJ ikke med hende. Det skulle være blidt, kærligt og.........ja bare hyggeligt. 

Nå jeg får taget et bad, for jeg havde måtte ud fra mit kontor og blive beskidt idag. Jeg kommer tilbage fra badet og venter ikke længe inden hun kommer ind igen. Jeg får smidt håndklædet og vi begynder at kysse. Men da hun nærmest kun er halv højde a mig må hun stå på tæer for at nå. Så jeg sætter mig på sengen, imens får hun "afmonteret" den fine body hun har på. Og ud i den fri luft kommer et par nydelige berørings venlige bryster. Vi kysser videre og får lagt os på sengen......... 

Ja resten er altså mellem hende og jeg. Det eneste jeg kan sige er.........NEJ NEJ NEJ!!!!!!! For jeg kom alt for hurtigt. 

@JenniferRomanticaJenniferRomantica du er nød til at komme herover noget oftere i hverdagene. For dig kan jeg ikke få nok a. Du ER og BLIVER et og flere besøg værd. ;)

Dig kan man IKKE få for meget a. Du er jo sød, dejlig, naturlig og snaksaglig. Det gør en mere tryg og rolig. 

Om jeg kommer igen? ER DU DUM JEG GØR!!!!! Mere end en gang. :oops: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihh altså.. Du skal bare have mig til at rødme igen eller.? Hahaha.. 

Jeg siger mange tak for de søde ord og endnu engang tak for besøget.. Det var rigtig dejligt og hyggeligt og jeg nød det i stor stil:D..

Jeg havde altså advaret dig om at jeg snakker meget.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Ihh altså.. Du skal bare have mig til at rødme igen eller.? Hahaha.. 

Jeg siger mange tak for de søde ord og endnu engang tak for besøget.. Det var rigtig dejligt og hyggeligt og jeg nød det i stor stil:D..

Jeg havde altså advaret dig om at jeg snakker meget.. Hahaha..

Hmm.. Jeg citere lige dig selv "Godt jeg har meget makeup på, ellers ville du se hvor meget jeg rødmer.". Hehe.. Jeg synes det er sødt og se en pige rødme og dine øjne samtidig. Det taler for sig selv. ;)

Selv tak, og ja det kunne jeg både se, høre og mærke på dig. Specielt da vi lå og havde small talk både imens og bagefter. :)

Det gør ikke noget som jeg også har skrevet, det gør bare det hele mere hyggeligt og "normalt". (hvis man kan kalde det det) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

Nej, nej, nej.... for fanden hvor jeg ærgrer mig endnu mere nu.... 

:-)

Venligst

French

Jeg ville ønske at der fandtes en "synes ikke om" knap. For så havde jeg brugt den på din tråd. 

Men som jeg skrev der, det gør ondt på os andre der så har oplevet hende, og du så rammer sådan en dum ting. Som DSB indimellem er. :wacko:

Men glæd dig @frenchlover1, hun er det hele værd. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender godt lysten til at sige 'synes ikke om' :-)

Men jeg siger bare 'synes om', da det stadig er den eneste - og derfor en ok-god måde - at sige "tak for dit indlæg" på :-) 

Og tak for omsorgen :-) Jeg klarer mig fint og glemmer nok aldrig denne (endda gratis) oplevelse. Tror det bliver en af dem, jeg tager med 'five feet under' :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 36 minutter siden:

Nej nej nej. Hvordan kan det være at Varmemesteren ikke kan finde ud af at skrive pigens navn i overskriften?

Hahaha... Hvis du ligger mærke til det, har jeg ikke gjort det i nogen a mine indlæg. :) Og i dette indlæg nævner jeg også først til sidst hvem det er. OG det er fordi jeg synes selv det er mere pirrende ikke rigtigt at vide hvem det er der skrives om. Det gør min oplevelse a anmeldelsen spændende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Hahaha... Hvis du ligger mærke til det, har jeg ikke gjort det i nogen a mine indlæg. :) Og i dette indlæg nævner jeg også først til sidst hvem det er. OG det er fordi jeg synes selv det er mere pirrende ikke rigtigt at vide hvem det er der skrives om ...

Hæhæ, det var præcis det, jeg gjorde i min sidste oplevelsesberetning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Hæhæ, det var præcis det, jeg gjorde i min sidste oplevelsesberetning :)

Hvor er den? Den vil jeg da gerne lige læse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hvor er den? Den vil jeg da gerne lige læse. :)

Det er denne her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Borende X den har jeg faktisk læst, og lidt den der har inspireret mig til den måde som jeg er begyndt at skrive mine anmeldelser på. For jeg sad med blodet pumpende det visse sted da jeg læste den første gang. Men sågar også nu. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...