Hop til indhold

Dagens mest likede indlæg

Featured Replies

Skrevet

Hej til styrmændene og kvinden :) 

Hvad kan man bruge det til mere specifikt? 

Og når jeg så klikker på en persons info om at de har dagens mest likede indlæg, så kommer der en liste med profiler (som sikkert også har haft det mest likede indlæg). 

Eller er den feature under opbygning? :)

Skrevet

Det blot en statistik der umiddelbart kan hjælpe en med at finde brugere som siger noget interessant, og dermed måske er værd at følge.

Jeg mener ikke der er noget galt med den beskrivelse, så featuren er vist fin som den er :) 

Den er udviklet af de eksterne forumudvikler uden at EG har anmodet om den. Den er så bare automatisk kommet med i opdateringen lige før jul. Take it or leave it :)

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden:

Det blot en statistik der umiddelbart kan hjælpe en med at finde brugere som siger noget interessant, og dermed måske er værd at følge.

Jeg mener ikke der er noget galt med den beskrivelse, så featuren er vist fin som den er :) 

Den er udviklet af de eksterne forumudvikler uden at EG har anmodet om den. Den er så bare automatisk kommet med i opdateringen lige før jul. Take it or leave it :)

Ok :)  men med "guld, sølv og bronze",  lignede det jo nærmest en konkurrence :D 

Men jeg synes at det er svært at finde en direkte vej, til dagens eller personernes mest likede indlæg. 

Redigeret af holstebronx

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.