Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik besøgt Louise i Aalborg (https://annoncelight.dk/showad/197586)

Det foregår på en privat adresse hvor hun selv tager imod. Nemt at finde og nemt med parkering. Louise er super sød og afslappet og giver et fantastisk blowjob. Hun kan varmt anbefales og hendes priser er helt fair !

Super sød pige, som kan få selv mig til at slappe af og nyde det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jakobhansen skrev, for 8 timer siden:

Jeg fik besøgt Louise i Aalborg (https://annoncelight.dk/showad/197586)

Det foregår på en privat adresse hvor hun selv tager imod. Nemt at finde og nemt med parkering. Louise er super sød og afslappet og giver et fantastisk blowjob. Hun kan varmt anbefales og hendes priser er helt fair !

Super sød pige, som kan få selv mig til at slappe af og nyde det.

 

Jeg har besøgt hende flere gange - og vil gerne bekræfte at din anmeldelse passer fint på mine besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 12 minutter siden:

Hej

 

Hvordan vil i beskrive hendes ansigt

 

Undermiddel, middel eller overmiddel?

Lidt over middel - super sød pige, der bestemt er med på den leg i aftaler - er sikker på hun tager den fulde nydelse selv. 

Kom du bare afsted :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 5 minutter siden:

Lidt over middel - super sød pige, der bestemt er med på den leg i aftaler - er sikker på hun tager den fulde nydelse selv. 

Kom du bare afsted :-)

Mange tak

 

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jamen det kunne da være man skulle aflægge hende et besøg i morgen ;) 

har nemlig lavet en aftale med hende så glæder mig til og se og nyde hende :) 

er der noget hun godt kan lide man skal gøre ved hende ?? ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Har også besøgt pigen :-)

synes hun er ganske jordnær at være sammen med.

vi gjorde mere end almindelig leg og det var frækt, er bare sikker på at hun helst ikke vil få orgasmen da hun stoppede mig flere gange.

men helt klart et nyt besøg hos Louise :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer lige derfra og kan bekræfte at det er en rigtig sød og skøn pige, der er nede på jorden.

Giver et rigtig godt blow og lækkert hun tager klatten i munden.

Og hun sluger det med et smil på læben.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bumper et gammel emne her, men tænkte at det giver mening at samle alle indtryk i samme tråd. 

Jeg var forbi Louise i dag. Det gik ikke helt som jeg havde sat mig for, men det var ikke Louises skyld. 

For to år siden var jeg på besøg hos hende til en hurtig gang fransk, men denne gang ville jeg have mere og gik efter den halve times fri leg. Aftalen pr. SMS gik hurtigt og let, stedet er nemt at finde og egentlig slet ikke diskret, men så alligevel.. det er så befolket at ingen bemærker en. Jeg kom et øjeblik for sent pga. trafikken, men det tog hun pænt. 

Døren går op, hun får betalingen og jeg klæder mig af. Louise kommer ind med kun et håndklæde om hendes flotte krop. 

Vi starter med at røre, kæle og kysse lidt. Vi smider os så på sengen og jeg går på opdagelse. Det varer ikke længe inden jeg ender med hovedet mellem hendes ben og slikker lystigt i mig. Velduftende, glat og lige som jeg kan li’. Jeg beder hende om at sutte min pik, og det er himmelsk. Jeg kan ind i mellem mærke hendes tungepiercing, og jeg når kun lige at tænke “nu skal vi knalde” inden hun finder kondomet frem. 

Og så sker der det, at jeg bare ikke kan. Alskens  opbygget liderlighed og afholdenhed fra at “straffe aben” til trods - pikken vil ikke. Det er der alle mulige grunde til, men Louise var ikke en af dem. Jeg roder lidt med det, hun foreslår at sutte mig igen - og jeg foreslår at hun sutter mig færdig. Der går lidt, og jeg hjælper til med hånden, mens hendes tunge slikker lystigt. Jeg kommer og hun sluger hver en dråbe. Lækkert!

Jeg har læst så mange gode beretninger herinde, men aldrig læst om når potensen svigter. Man tror altid man er en verdensmester, men pikkens veje er jo ind i mellem uransaglige :-)

Louise håndterede det som en champ, og det der kunne være skuffelse over et mislykket knald, blev til glæde over et godt blowjob. 

Hvis man er til en lille mørk sag med små bryster og en petite krop, så kan jeg kun anbefale Louise. Sød og dejlig pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig de rosende ord hun får. Sød pige, og det hun skriver i annoncen, det er det hun tilbyder.

Kommer ud i håndklæde lige fra badet. mmmmm flere kunne gøre det. Lige til at spise, og det gjorde jeg.

Nationalitet trods de solbrune billeder. Pæredansk. Med en jysk acccent og det hele.

Hvis det har nogen betydning, så er oprindelige gener ikke thai eller afrika. Men kan ikke det nærmere end køn mulat, med smukt smil og øjne

https://annoncelight.dk/showad/197586

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...