Hop til indhold

Godt Nytår

Featured Replies

Skrevet

Godt nytår allesammen. 

Må jeres 2017 blive våd og fyldt med lækker sex.  Pas på jer selv, og lad jeres nytårsforsæt gå i opfyldelse

Skrevet

Tak for at starte denne tråd. Jeg håber mit nytårsforsæt går i opfyldelse :) Godt nytår til alle ... og især de super dejlige mennesker på EG, som jeg har lært at kende i løbet af året <3

Redigeret af Playful

Skrevet

Du skal bare vælge de rigtige nytårsforsæt, eks. jeg vil ikke prøve en ironman i 2017, det kan man holde.

Skrevet
Gungner skrev, for 1 minut siden:

Du skal bare vælge de rigtige nytårsforsæt, eks. jeg vil ikke prøve en ironman i 2017, det kan man holde.

Mit nytårsfortsæt er: lad dig ikke friste med at lave et nytårsfortsæt.

Skrevet

Så må mit nytårsfortsæt være og ikke lade mig friste alt for meget af de dejlige piger herinde... det er allerede dødsdømt!

Skrevet

Må 2017 blive fyldt med skønne, modne, danske piger!

Suk! :wub::wub:

Skrevet

Godt Nytår allesammen <3

Jeg håber at i kommer sikkert ind i det nye år :-) 

Skrevet

Happy new year

Skrevet

Tak ilm.

glæder mig meget til at få lidt sex i det nye år. 

Butikkerne holder januar udsalg men tror ikke vi piger er hoppet med på den endnu. Jeg er ikke;)

men jeg har klart planer om mere sex og flere gb'er. Ihh jeg glæder mig. Har for første gang i år fået julegaver som GP. En fra snap følger og en fra sted jeg jobber. Føler mig meget heldig. Måske vi får en julefrokost i 2017. Kunne være fedt men måske for meget hønsegård.:huh:

men ha det dejligt alle sammen❤ 

Skrevet

Godt Nytår

Havnebumsens nytårsfortsæt er at bruge under 1 million på Fisse! Det skal fandeme lykkedes

Skrevet

Godt nytår til alle.

Og så må i lige undskylde mig, skal lige over og have en sidste gang thaimassage i med FB i 2016.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.