Hop til indhold
hunteer

Elefant horsens

Recommended Posts

massage sommetider god andre tider meget overfladisk, handjob egentlig okay, alder midt 40, pæn krop

har prøvet b2b også ok, men alt for dyr, forlangte 1.300 uden kys eller blow prøvet et par gange fik en gang lov at kneppe hende

Fortæller at hun får 1.000 kr til sig selv og resten til ejer, problemet er blot at hun selv er ejer,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vectra skrev, for 7 timer siden:

Omtalte massage sted, har det ikke fået nyt navn til Phoonsuk thai massage - Borgergade 23 Horsens ?

nej, Elephant Massage i Borgergade har været der i mange år, og er ikke det samme som Phoonsuk, som også ligger i Borgergade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Phoonsuk - kan man få fuld pakke der? Elefant er lidt svingende - har kneppet hende et par gange, men hun vil ikke kysse eller sutte - dog gerne selv slikkes. Hun er dyr/grådig i forhold til andre steder i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Phoonsuk havde sidst jeg var der en halv gammel kvinde som kom ind i rummet da det var tid til at vende sig, og hun tilbyder hele pakken, jeg takkede pænt nej, syntes standarden på massage delen falder meget, når det bliver lagt op til at det også skal være et bordel, synd at de gør det for at tjene lidt ekstra. Det er efterhånden kun Ladyspa på Sønderbrogade  som giver en seriøs og god massage uden alt for meget ekstra, en lille håndtrold er det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knaldehunden: hvordan ser den halvgamle kvinde hos Phoonsuk ud - jeg har en forkærlighed for modne thaikvinder :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, den ‎31‎-‎12‎-‎2016 at 16:35:

Phoonsuk - kan man få fuld pakke der? Elefant er lidt svingende - har kneppet hende et par gange, men hun vil ikke kysse eller sutte - dog gerne selv slikkes. Hun er dyr/grådig i forhold til andre steder i byen.

Du har ganske ret BB1, jeg har som tidligere skrevet fået b2b for 1.300 kr., jeg gav hende 1.500 og næste gang forlangte hun 1.500, jeg sagde til hende at det simpelthen var for dyrt, specielt når hun hverken vil kysse eller sutte, jeg spurgte til kys og da sagde hun jamen jeg har læbestift på.

Hun forsøgte at forklare mig, at hun kun tilbød mig denne ydelse, men naturligvis ved man at det får alle.

Jeg er af den grund pris og kvalitet holdt op med at komme hos elephant, har prøvet phoonsuk egentlig ok, men er ikke blevet tilbudt andet end hj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
BB1 skrev, for 15 timer siden:

Knaldehunden: hvordan ser den halvgamle kvinde hos Phoonsuk ud - jeg har en forkærlighed for modne thaikvinder :)

 

Med tøj på, langt sort hår, meget sminke nok lidt for at skjule alderen, lidt buttet vil tro hun er omkring 160cm høj og nok 50 år. Men sød og smilende pige som er meget snaksaligt og taler fint dansk, hun kommer fra Give egnen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
BB1 skrev, for 3 timer siden:

Knaldehund - har du set hende nøgen og ved du hvad hun tager for f/p og om hun kysser og sutter?

Ja så hende nøgen men som skrevet jeg sagde nej til at bolle hende, syntes kroppen så lidt slidt ud, men hun sutter fint pik uden gummi, men ingen kys, jeg gav vist 800 for blow, tror hun lagde ud med 1200 for at bolle hende men det kan helt bestemt forhandles ned til en fornuftig pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...