Hop til indhold

Recommended Posts

I dag var det min tur til at besøge Kat i Randers, efter en lidt hård dag på lageret, var den helt gal med min venstre skulder, så jeg daffede ud til River kwai, men der kunne jeg ikke få tid i dag, så jeg tænkte - jeg tager sgu chancen og gik ind til Kat, og heldigvis var hun i godt humør, så der var grinen og snakken og megen seriøsitet omkring min skulder eller senerne i den. Kat gjorde en masse ting ved den skulder, og noget af det gjorde godt nok naller, men til gengæld er jeg nu helt smertefri, så den del var bare superduper - efter at have ordnet skulderen var det resten af kroppen, der fik en tur, dejligt hårdt og hen imod slutningen nærmede hun sig stjernen som godt nok blev pirret, så røven blev løftet af kødbajonetten, det førte til et fast greb i skaftet og en finger lige ind i stjernen og hun grinte en del, bad mig vende mig om på ryggen, og så blev der ellers blæst i fløjten som jeg aldrig har oplevet det før, både tungen ned i stjernen og op på toppen af kalorius og så ellers et bundsug, der var så kraftigt, at hun savlede som en rabiesramt schæferhund, et blidt greb om julekuglerne og bajonetten i halsen på hende, og så kom den flydende proteinmasse væltende, jeg havde ellers hørt at hun ikke slugte, men det gjorde hun. Da jeg skulle betale forlangte hun 500 som hun sagde var en julegavepris, så det var jo en herlig forløsning på en ellers træls dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hulk79 skrev, for 16 timer siden:

Nice havde i aftalt blowjob fra starten 

Og kan alle få det til 500

Det tvivler jeg på, men du kan jo spørge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 16 timer siden:

Da jeg kom forbi den 28/12 -2016 var der et skilt i vinduet hvor der stod ferie lukket fra 23/12-2016 -7/1 2017 

 

Det var der så bare ikke, men måske den gode Kat skulle bruge lidt ekstra kontanter og besluttede sig for at holde lidt åbent alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 18 timer siden:

Da jeg kom forbi den 28/12 -2016 var der et skilt i vinduet hvor der stod ferie lukket fra 23/12-2016 -7/1 2017 

 

Er du sikker på at det var hos Kat du så skiltet? Jeg var et smut i Randers i går og husker også at have set et skilt med ferie ved en af thaistederne, men jeg mener ikke det var hos Kat, da jeg kiggede ret meget da jeg gik forbi der i håb om lige at få et glimt af hende, for jeg kan ikke helt huske hvordan det er hun ser ud, selv om jeg mener jeg har besøgt hende for år tilbage ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Er du sikker på at det var hos Kat du så skiltet? Jeg var et smut i Randers i går og husker også at have set et skilt med ferie ved en af thaistederne, men jeg mener ikke det var hos Kat, da jeg kiggede ret meget da jeg gik forbi der i håb om lige at få et glimt af hende, for jeg kan ikke helt huske hvordan det er hun ser ud, selv om jeg mener jeg har besøgt hende for år tilbage ...

100 % sikker. Hendes skilt stod udenfor som det plejer men i vinduet ved siden af døren sad skiltet som fortalte hun har ferie lukket. Jeg prøvede ikke at tage i døren for at se om den var låst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, for 15 timer siden:

kat holder ferie fra d 23/1 2017 til d 7/2 2017

Det kan ikke have sin rigtighed, for hun havde åbent, da jeg tilfældigvis kom forbi ved 16.30 tiden i torsdags, så måske skulle du prøve at gå forbi, frem for bare at gentage noget andre har skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, 1 time siden:

Det kan ikke have sin rigtighed, for hun havde åbent, da jeg tilfældigvis kom forbi ved 16.30 tiden i torsdags, så måske skulle du prøve at gå forbi, frem for bare at gentage noget andre har skrevet.

Det ærgrer mig at jeg ikke prøvede at tage i døren da jeg havde besluttet at prøve kat igen. Jeg undrede mig over at det A skilt stod udenfor nu da der var ferielukket, men da jeg aldrig kommer forbi uden for åbningstiden så er det måske normalt at skiltet ikke kommer ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs nu datoerne for pokker :-)  Der står ferielukket fra 23/1. og til 7/2. Oversat til dansk - fra den 23. januar og til den 7. februar - kan det være så svært - og det er først om godt 3 uger - til orientering, så skriver vi december måned nu - i hvert fald nogle timer endnu :-)

Godt nytår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
eg1 skrev, den ‎31‎-‎12‎-‎2016 at 13:49:

Læs nu datoerne for pokker :-)  Der står ferielukket fra 23/1. og til 7/2. Oversat til dansk - fra den 23. januar og til den 7. februar - kan det være så svært - og det er først om godt 3 uger - til orientering, så skriver vi december måned nu - i hvert fald nogle timer endnu :-)

Godt nytår. 

my bad, jeg var fikseret på et eller andet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om det har interesse, men jeg gik forbi i dag (havde ikke planer om noget som helst) og der var "optaget" skilt i døren, så hun er jo nok tilbage nu, passer også med datoerne nævnt tidligere, og man kan jo håbe, hun er blevet mere seriøs med, at hvis der er en gæst, så er det HAM, det drejer sig om!

Jeg har ikke selv været, dette blot serviceinfo

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, den 29/12/2016 at 19:52:

I dag var det min tur til at besøge Kat i Randers, efter en lidt hård dag på lageret, var den helt gal med min venstre skulder, så jeg daffede ud til River kwai, men der kunne jeg ikke få tid i dag, så jeg tænkte - jeg tager sgu chancen og gik ind til Kat, og heldigvis var hun i godt humør, så der var grinen og snakken og megen seriøsitet omkring min skulder eller senerne i den. Kat gjorde en masse ting ved den skulder, og noget af det gjorde godt nok naller, men til gengæld er jeg nu helt smertefri, så den del var bare superduper - efter at have ordnet skulderen var det resten af kroppen, der fik en tur, dejligt hårdt og hen imod slutningen nærmede hun sig stjernen som godt nok blev pirret, så røven blev løftet af kødbajonetten, det førte til et fast greb i skaftet og en finger lige ind i stjernen og hun grinte en del, bad mig vende mig om på ryggen, og så blev der ellers blæst i fløjten som jeg aldrig har oplevet det før, både tungen ned i stjernen og op på toppen af kalorius og så ellers et bundsug, der var så kraftigt, at hun savlede som en rabiesramt schæferhund, et blidt greb om julekuglerne og bajonetten i halsen på hende, og så kom den flydende proteinmasse væltende, jeg havde ellers hørt at hun ikke slugte, men det gjorde hun. Da jeg skulle betale forlangte hun 500 som hun sagde var en julegavepris, så det var jo en herlig forløsning på en ellers træls dag.

tak for din skønne beretning men hvor i Randers  har hun  adresse og har hun en ww side og er der flere piger på den    klinik ??  men tak for en skøn beretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...