Hop til indhold
StevenDK

Aarhus Thai wellnes - Søndre Ringgade 21

Recommended Posts

Så fik I igen lokket mig i uføre.....

På grund af jeres tidligere anmeldelser drejede bilen pludselig ned af Søndre Ringgade. Ud for nummer 21 gik den næsten i stå. Heldigvis. For så kunne jeg se at "Åben" skiltet var oppe, mens "Vi er optaget. Kom igen lidt senere" skiltet ikke var oppe. Jeg fik parkeret bilen, ringede på og smilte høfligt til kameraet :). Efter 30 sekunder åbnedes døren af en pæn og dejlig thai pige. Jeg har af en eller anden uforklarlig grund ikke besøgt Aarhus Thai Wellness før (måske fordi området omkring Harald Jensens Plads er et MEKKA hvad angår Thai Massage), men jeg fandt ud af at pigen var Ann. Og så ved de fleste af jer jo allerede hvem jeg taler om, så jeg springer hurtigt videre.

Ind i det bageste rum med to brikse. Der var ikke andre kunder eller piger, så mens jeg smed tøjet låste hun døren og satte det skilt op som ingen af os gider at se. Liggende på maven, kunne jeg føle hvordan hun lagde håndklæder over mine ben og min ryg. Grinede lidt indvendig, da jeg havde på fornemmelsen de ikke blev liggende længe. Ann startede med at "trykke" ovenpå håndklæderne, startende nedefra og helt op til skuldrene. Jeg havde bedt om blid massage, og det startede godt. Efter cirka fem minutter røg det øverste håndklæde af, og jeg fik nu en dejlig massage af ryg og skuldre. Så røg det nederste håndklæde af og så fik mine ben og balder også en omgang massage som var lige efter min smag. Blid, langsom og glidende. Og tilpas tæt på uden at være seksuel (hun kendte mig jo ikke).

Så blev det tid til "Turn around please". Jeg kunne ikke skjule min begejstring, men det blev ikke kommenteret. Jeg fik også kun et enkelt håndklæde over denne gang og det kunne slet ikke skjule Lille Steven. Så startede massagen nedefra, og igen var det lige som jeg kunne lide det. Efter et par minutter kom spørgsmålet så: "You want extra?". Jeg tænkte i cirka et kvart sekund og svarede så "Maybe handjob, if you take of your clothes" mens jeg smilede mit største charmørsmil :D. Ann spurgte så "Can you please pay now?". Og nu ved jeg at nogle af jer vil tænke "Det gjorde du bare ikke?". Men det gjorde jeg. Selv om det føles lidt sjovt at stå med sabel på mens man fumler i tegnebogen. Et eller andet sted er det sgu' OK at de vil være sikre på at få deres penge inden de rykker i banditten eller hvad man nu vil have gjort. Så jeg gav hende de aftalte 700,- kr. mens hun klædte sig af. Så gik hun i gang med det hun er god til. Et skønt handjob, hvor jeg flere gange måtte bede hende holde en pause (det har været en kedelig jul). Da  jeg havde overgivet mig, kom den obligatoriske aftørring og smalltalk. Jeg blev tilbudt et bad, men sprang over da jeg alligevel var på vej hjem. Jeg var sgu' lidt træt :lol:.

Vi snakkede lidt hyggeligt mens jeg fik et glas vand, og enedes om at jeg skulle komme tilbage. Det gør jeg nok.....

Summa summarum:

Stedet: Hyggeligt, pænt og rent. Ikke specielt diskret men what the fuck.

Pigen: Ann er rigtig sød og flot. Cirka 25-30 år vil jeg gætte på. Hun taler ikke så meget dansk, men er perfekt til engelsk. Jeg elsker især hendes B-skål med store brystvorter.

Massagen: Lige min stil. Jeg bad om blid massage og fik det.

Prisen: 700,- for en times massage af en nøgen skønhed med handjob er fint for mig.

Kommer jeg igen?: Ja, det tror jeg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...