Hop til indhold

Recommended Posts

Læste på EB og ringede for at høre. Det viste sig at være Vardevej 54 kælderen.

VEJLE NYÅBNET THAIMASSAGE
Søde piger  Vardevej. Døgnåbent.

9195 8020

Da jeg har juleferie var der ikke langt fra tanke til handling - kunne lige så godt afprøve stedet.

Stedet er lidt mørkt og sengen står i det samme rum som man kommer ind i. Linda som hun kalder sig, er en slank pige med små lidt hængende bryster med store vorter. Hun er sød og smilende, kommer fra Odense og har åbnet stedet i går.

Overordnet, så lægger stedet mere op til ekstra ydelser end reel massage. Blev straks præsenteret for et menue kort, med priser fra 400 - 1000. Spurgte om det ikke var muligt at få almindelig thai massage + ekstra ydelser, jeg kunne få det jeg ville have. Jeg bestilte en coctail. Selve massagen var ok, men det var ikke noget hun satser på, hvis jeg skal bedømme det.

Om jeg kommer igen vil jeg ikke afvise, men da Vejle har mange gode steder, er der hård kamp om kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

denventende skrev, den 29/12/2016 at 18:03:

Læste på EB og ringede for at høre. Det viste sig at være Vardevej 54 kælderen.

VEJLE NYÅBNET THAIMASSAGE
Søde piger  Vardevej. Døgnåbent.

9195 8020

Da jeg har juleferie var der ikke langt fra tanke til handling - kunne lige så godt afprøve stedet.

Stedet er lidt mørkt og sengen står i det samme rum som man kommer ind i. Linda som hun kalder sig, er en slank pige med små lidt hængende bryster med store vorter. Hun er sød og smilende, kommer fra Odense og har åbnet stedet i går.

Overordnet, så lægger stedet mere op til ekstra ydelser end reel massage. Blev straks præsenteret for et menue kort, med priser fra 400 - 1000. Spurgte om det ikke var muligt at få almindelig thai massage + ekstra ydelser, jeg kunne få det jeg ville have. Jeg bestilte en coctail. Selve massagen var ok, men det var ikke noget hun satser på, hvis jeg skal bedømme det.

Om jeg kommer igen vil jeg ikke afvise, men da Vejle har mange gode steder, er der hård kamp om kunderne.

Hvad Allers gruppe vil du anslå hende til at være i ? 

Vectra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vectra skrev, for 4 timer siden:

 

Hvad Allers gruppe vil du anslå hende til at være i ? 

Vectra

Hun bliver omtalt som pige. Så det er vel max 20 år.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 2 timer siden:

Hun bliver omtalt som pige. Så det er vel max 20 år.:)

Det står "søde piger" i annoncen, men hun som var der sagde at det var hendes sted og at hun arbejder alene.

Jeg vil bedømme hende til at være 33+, lidt svært at sige, hun har boet 10 år i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, for 2 timer siden:

Det står "søde piger" i annoncen, men hun som var der sagde at det var hendes sted og at hun arbejder alene.

Jeg vil bedømme hende til at være 33+, lidt svært at sige, hun har boet 10 år i DK

Øv. Endnu et tilfælde af falsk markedsføring:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes billederne var tillokkende, og de har luret i mit baghoved i mange dage. Egentlig havde jeg lavet en aftale i går med Milk i Havnegade, men da jeg ankom til stedet, var der åbenbart byfest i Havnegade i Vejle, og der var øl-bod mv. lige uden klinikken, så jeg skrev til Milk, at jeg desværre var nødt til at melde afbud igen, da jeg ikke havde lyst til at stå udenfor og vente, imens 100-vis af børn og forælde ville stå og stirre på mig. Jeg fik dog aldrig noget svar retur, men i stedet satte jeg kursen imod Vardevej.

Da jeg ankom til stedet og ringede på, blev der ikke lukket op. Den røde lampe udenfor døren var dog tændt, og jeg overvejede om det betød at hun var optaget. Jeg gik tilbage til bilen lidt derfra, og valgte at ringe til stedet. En sød Thai svarede på dansk og beklagede at hun ikke var der, men hun var klar om 30 min. Jeg trak lidt på det, for jeg gad ikke sidde i bilen så længe, men fik spurgt til prisen på 1 time. Hun spurgte om jeg ville have 1 times massage eller 1 times sex ?  SEX sagde jeg straks med forventning i stemmen, og hun svarede at hvis det var en halv times massage afsluttende med sex, så var prisen 1.000 og hvis jeg bare ville have sex, så var prisen 1.500.

Jeg trak lidt på det og sagde, at jeg havde forventet de 1.000 kr., men jeg ville altså hellere have 2 omgange sex, end en gang massage og så en gang sex. Det tænkte hun lidt over, og så sagde hun OK - hun ville være der om 15 min. Fint - jeg var på. (Og tænkte ved mig selv, at jeg håber hun ser ud som på billederne)

Der gik dog 25 min., inden en bil med 2 thai damer parkerede udenfor døren. Jeg stod lidt på afstand og observerede spændt, imens de bar lidt forskelligt ind. Til sidst kom hende på billederne ud og satte sig i bilen og kørte. Øv tænke jeg, men den anden thai så yngre ud og på afstand var hun nu også køn, OG jeg var pisse liderlig, så afsted med mig.

Da døren blev åbnet, blev jeg modtaget af en yderst smuk thai med flotte former - Jeg var ganske enkelt solgt.

Da jeg var kommet indenfor, bad hun mig dog lige vente på, at hendes chef kom tilbage. Det gjorde hun hurtigt, og det var åbenbart hende der skulle forhandles med. Chefen er hende i det røde tøj på billederne, og hende den unge der tog imod mig, er hende med de store bryster og tatovering på maven. SÅ JA - alle billeder er ægte, og hende den unge er MEGET smukkere i virkeligheden, end hvad man kan se af billederne.

UPS - havde lige glemt et link https://annoncelight.dk/profile/Ratana

Nå - men jeg fik stukket et klassisk menukort i hånden, som jeg dog måtte holde ind under lampen for at se (For hold da kæft der er mørkt dernede). Jeg sagde til hende, at jeg jo lige havde aftalt 1.000 kr. for 1 times sex i telefonen (på menukortet står der jo de 1.500), hun sagde igen ok, og jeg understregede at jeg ville have 2 omgange. Jeg hader når der efter første udløsning opstår tvivl om aftalen, så det præciserer jeg altid. Hun nikkede, og jeg så spurgte jeg om det franske var uden gummi. Nej, sagde hun - det er kun med gummi.

Fuck - tænkte jeg, og gav udtryk for, at jeg altså helst ville suttes uden gummi. Så åbnede hun døren og sagde noget på Thai til den unge pige ude i køkkenet, hvorefter hun atter kiggede på mig og sagde OK.

Fedt - nu var det bare tid til hygge.

Jeg betalte pengene til bordel-mutter, og smed tøjet.

Kort efter kom den underskønne pige ind til mig i en lille fræk kjole, som hun dog hurtigt smed sammen med trusser og BH. WAUW - siger jeg bare. Hun er virkelig smuk og har en fantastisk dejlig krop og et par super flotte bryster, som dog er hjulpet godt på vej.

Hun startede med at tørre min pik med vådservietter og så begyndte hun at sutte løs. Det er dog ikke noget hun er nogen superstar til, og hun stopper hver 20 sekund, for at tørre sin tunge i et stykke køkkenrulle. Det er desværre ret meget øv, for det viser med alt tydelighed, at hun ikke bryder sig om det.

Vi hoppede i en 69er, lidt alm. missionær, og til sidst bagfra.  Da jeg var kommet, spurgte hun om jeg ville have et bad........fuuuuuck tænkte jeg, nu kommer talen om, at vi jo er færdige, men jeg havde jo altså fået bekræftet flere gange, at det var ok at kunne 2 gange, og der var da ej heller gået mere end 20-25 min. Jeg sagde pænt "Nej tak - først når vi er færdige med næste omgang", hun så med undren på mig, og sagde at hun ville gå i bad. 

Nå tænkte jeg - jeg var vel også lettere sex-mættet, men havde egentlig lyst til lidt mere, for igen - hun er sateme nice at kigge på, så jeg valgte at blive liggende på sengen, indtil hun kom tilbage med håndklæde omkring sig, og så sagde jeg til hende "Are you ready for next round?" (ja, den unge taler ikke dansk, men er ret god til engelsk). Igen kiggede hun forundret på mig, og var ved at række ud efter hende undertøj, men ombestemte sig så og spurgte mig, om jeg kunne igen. Ja, selvfølgelig sagde jeg, hvorpå hun åbnede døren ind til bordelmutter og sagde noget på thai igen. Så kom hun tilbage i sengen, og så blev det heldigvis til en omgang mere.

Stedet:  5/10 (Usselt, mørkt, dårlig seng, rimelig ugeneret indgang, mulighed for bad)
Pigens udseende:  9/10 (Super smuk af en thai at være, lækker krop, flotte bryster - dog lidt hårde pga. siliconen)
Sexen: 6/10 (det franske var ikke særlig godt, og hun gad ikke ride mig, og hun havde lidt travlt med at få det overstået - ikke meget, men det lå imellem linjerne)
I øvrigt: 10/10 (Alle billeder er ægte, så hvis man tænder på billederne, så tænder man også på dem man møder)
Gentagelsesfaktor:  5/10 (Nok kun hvis jeg er i Vejle alligevel, og de steder jeg ellers vil besøge er optagede)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest latissimus
Kælepotten skrev, den 21/5/2017 at 14:16:

 

UPS - havde lige glemt et link https://annoncelight.dk/profile/Ratana


I øvrigt: 10/10 (Alle billeder er ægte, så hvis man tænder på billederne, så tænder man også på dem man møder)
Gentagelsesfaktor:  5/10 (Nok kun hvis jeg er i Vejle alligevel, og de steder jeg ellers vil besøge er optagede)
 

Okay, ikke godt! havde selv overvejet at besøge stedet.. Men jeg vil gerne møde hende her. Var hun til stede eller wut?

Mange tak for din detaljeret beskrivelse forresten!

 

Redigeret af Extinguisher
Copyright

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - det er bordel-mutter selv.

Men om hun også arbejder på lagnet, nu hvor hun har fået en ung pige på stedet - det aner jeg ikke. Men det var hende jeg forhandlede med, og hun taler fint dansk.

Jeg vil tro, at det er hende der tager sig af "massagerne", og hende den unge der tager sig af sex-delen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kælepotten skrev, for 6 timer siden:

Ja - det er bordel-mutter selv.

Men om hun også arbejder på lagnet, nu hvor hun har fået en ung pige på stedet - det aner jeg ikke. Men det var hende jeg forhandlede med, og hun taler fint dansk.

Jeg vil tro, at det er hende der tager sig af "massagerne", og hende den unge der tager sig af sex-delen

Nu fatter jeg ikke noget?? Har du stået face to face med hende Martina på lattisimuses billede og talt dansk ??????

Hun kan ikke en bjælde dansk, og stort set heller ikke engelsk. Er næsten lige ankommet fra Italien. 

Vil du ikke lige opklare denne for mig. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - det vil jeg da mene, men nu bliver jeg da i tvivl.

Så lad mig sige det på en anden måde - hende jeg stod og talte dansk med, og som også var hende jeg talte i telefon med - hun ligner unægtelig hende på billedet ganske meget. MEN - jeg er da ikke så skråsikker, at jeg tør stå inde for det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest latissimus
Kælepotten skrev, for 20 timer siden:

Ja - det vil jeg da mene, men nu bliver jeg da i tvivl.

Så lad mig sige det på en anden måde - hende jeg stod og talte dansk med, og som også var hende jeg talte i telefon med - hun ligner unægtelig hende på billedet ganske meget. MEN - jeg er da ikke så skråsikker, at jeg tør stå inde for det.

 

Du må tilbage og undersøge sagen nærmere! haha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Har lige været på stedet og kan ikke forstå din oplevelse hende der åbnede døren for mig var hende på 28 år lækker lille sag også sutter hun med eller uden det bestemmer man selv og en dejlig 69 hun smager dejligt af mere :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Har selv lige været forbi til en quickey, det var dejligt ukompliceret. Pigen er meget smukkere end på billedet. Fik blow uden, og lækker sex og kys. Kan ikke være mere end tilfreds med oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
latissimus skrev, den 5/20/2017 at 07:11:

Hej, Beklager jeg svarer på en lidt ældre tråd.. Men er det hende her som man kan finde på stedet ? https://annoncelight.dk/showad/227778 eller er det fake billeder? 

Det er hende på billederne, det kan hun ikke lyve sig fra med den tattoo :-) og hun er mere nams i virkeligheden end på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 15 timer siden:

Har selv lige været forbi til en quickey, det var dejligt ukompliceret. Pigen er meget smukkere end på billedet. Fik blow uden, og lækker sex og kys. Kan ikke være mere end tilfreds med oplevelsen.

er prisen 1000 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
henrik_klausen skrev, for 2 timer siden:

er prisen 1000 kr

Jeg sprang massagen over, så gav det halve... Spurgte bare i telefonen hvad en hurtig omgang kostede... og det var så prisen, hvilket jeg finder ganske fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i tirsdags, da jeg af anden grund var i Vejle. Jeg blev budt indenfor af hende med tattoo'en på maven. Ja, jeg kan kun tilslutte mig andre. Hun er mere lækker i virkeligheden. Dog skulle hun kun have omkring en måned tilbage i Vejle inden turen går retur til Italien. Hun spurgte straks om det var massage og sex eller bare sex jeg ville. Så det er vel noget af det nærmeste til et regulært bordel. Jeg bestilte massage og sex. Massagen var ikke noget at skrive hjem om. Men meget behageligt at have en godte til at hygge om mig. Efter vel 20 minutters oliepjask gik hun i gang med B2B op og ned på ryggen. Jeg vendte mig og hun fortsatte sin B2B hovedsagligt omkring lillemanden som nu var ved at vågne. Det var sgu et lækkert syn, af et par rimelig store og tunge bryster omkring min pik :D. Uden spørgsmål tog hun min pik i munden og begyndte at sutte. Over middel. Det var ikke noget jeg kunne holde til i længden, så jeg smed hende om på ryggen for at smage hende. Hun havde en dejlig våd fisse. Efter hun havde klynket lidt (ikke sikker på hun kom) tog hun igen min pik i munden for lige at klargøre inden der skulle kneppes. Om på alle 4 med hende og så tog jeg hende i doggy til jeg kom for hårdt!

 

En skam jeg ikke bor i Vejle for så ville jeg sgu komme igen og igen! Rigtig god oplevelse jeg havde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...