Hop til indhold
Hattemanden

Danske Lena - Vejle

Recommended Posts

Jeg bryder mig egentlig ikke om at give dårlige anmeldelser, da der jo skal to til tango.

men nogle gange kan det blive så ringe at en anmeldelse skal lyde som den skal hvis Eroguide skal have sin berettigelse,

jeg skrev nogle beskeder med Lena og vi blev enig om avanceret 30min/ 1200kr
og jeg kørte af sted.
Jeg skulle ringe når jeg var på den nævnte vej og fik nummeret på en bolig blok hvor jeg så skulle ringe igen, noget af en skattejaget endte det da med.

men endelig stod jeg ved døren hvor jeg skulle gå lige ind, og der var hun,
jeg vil mene at billederne nok er rigtige nok men de er taget fra en rigtig god vinkel.
hun siger 40 år, jeg vil sige midt/sidst i 40’.

Nå men vi fik tingene på plads og skulle i gang,
ydelserne var fine men hvis Super fransk og bagfra er avanceret så er jeg ikke sikker på der er meget andet at komme efter… og jo jeg prøvede at føre seancen videre.

Vi havde aftalt 30 min, men 15 min efter ankomst sad jeg nede i bilen igen,
dels lage hun op til det var slut og dels fandt jeg det ikke interessant at blive for en snak

Hvis du overvejer denne dør, så prøv en anden.

http://annoncelight.dk/showad/178349

http://www.sexpiger.dk/4974

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er træls når man sætter næsen op efter det der bliver stillet i udsigt og så bliver "brændt" af.

 

Har selv besøgt Lena 3 gange, første, eneste og sidste. Hun er simpelhen ikke vær, at køre efter.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Jeg har også prøvet Lene for et par år siden, og efter min mening er hun nok omkring de 55år og billeder er de samme gamle hun stadigvæk bruger, de ligner hende ikke, da jeg besøgte hende sad hun og strikkede da jeg kom og hun lignede en halv gammel kone. Dårlig sex som jeg selv stoppede gad sgu ikke mere, og dengang var det lige spildt 1000kr. Så er det min lige føler sig lidt skuffet og fortryder man ikke bare gik igen da jeg havde set kragen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende også for et par år siden og er sgu aldrig blevet så skuffet. Gik rundt i boligblokken med telefonen, mens hun viste vej op til "herlighederne". Ja - Ren skattejagt. Hendes billeder er langt-langt fra virkeligheden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

EKKO...  Præcis samme oplevelse herfra. 

Lena, hvis du læser med her: Det kunne formentlig gavne din forretning, hvis du er lidt mere ærlig omkring "varen." Der er jo helt sikkert kunder som tænder på det du kan tilbyde. Ingen grund til at spilde egen og andres tid. Tag dog hellere at dulle dig lidt op på bedste mormor-vis og hoppe med på Gilf-bølgen! Så er jeg overbevist om at du vil færre kunder der vender om i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også mene hun er midt 50

Hun har flere navne 

Jeg mener også det er hende som kalder sig Mejse og Mike i eb under Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsel  !!!!!!!!!!

Besøgte i dag Lena Vejle. Kan absolut ikke anbefales. Betalte for en halv time og da "ballet" var forbi efter ca. 15 minutter rejste hun sig og tog klunset på og så var aftalen pludselig, at aftalen var op til en halv time. Data fra annoncen passer heller ikke. Hun er en del kraftigere end som beskrevet. Hold jeg langt væk. Glemte i skyndingen at tjekke "EROGUIDE" ærgerligt. Hun virker fuldstændig livstræt i det hun foretager sig eller rettere ikke foretager sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hu er anmeldt adskillige gange her på forummet, og alle sammenstemmende om falske billeder, dårlig service og utiltalende...

Research før der skal spenderes, så mønten gives godt ud !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi Lena, og fik også lov at løbe rundt

mellem ejendommene, fandt hende, bankede på, det var

ikke lige hvad jeg ventede, satte os ved køkkenbordet,

aftalte en 1/2 time, blow det var mere hånden, så væltede

hun om på ryggen, og sagde kom.

Ca, 15 min efter sad jeg i min bil igen, kommer igen, aldrig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig selv besøgt hende.

Men jeg forstår simpelthen ikke, at i ikke bare går igen, når det tilsyneladende er umiddelbart indlysende at billederne er fup.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at hun er i Støvring i øjeblikket, havde godt nok tænkt mig at besøge hende, men efter jeg har læst den her tråd så ved jeg sgu ikke helt mere.

For mig gør det ikke noget hvis hun er i 50eren, men det holder sgu ikke når hun skriver at hun er 40..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...