Hop til indhold
Guest Peter26

Blowjob - Offentligt sted

Recommended Posts

Guest Peter26

Nogle som kender en der kommer ud til offentlige steder til blowjob eller sex?

Gerne Østjylland eller Aarhus men også andre steder :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26
Fyr93 skrev, for 2 timer siden:

Kom du afsted ?  og kan det anbefales? :)'

Jeg skrev til hende men fik aldrig svar fra hende så kom ikke afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrhamderbestemmer

Jeg har forsøgt kontakt flere gange, og har også fået kontakt. Desværre er aftalen altid "glippet" fra hendes side, så jeg tvivler på at annoncen er ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
hrhamderbestemmer skrev, for 18 timer siden:

Jeg har forsøgt kontakt flere gange, og har også fået kontakt. Desværre er aftalen altid "glippet" fra hendes side, så jeg tvivler på at annoncen er ægte. 

Du kan være helt sikker på at hun er ægte..men du skal være hurtig, når hun søger er det "her og nu" :-)

har du hendes mail - så skal hun nok svare dig, det tænder hende åbenbart at gøre det offentligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er VIRKELIG besværlig at få et møde med - jeg tror jeg har skrevet over 30 mails med hende (siden september).... hun bedyrer, at hun gerne vil, men det er aldrig lykkedes mig endnu at få et møde i bogen..... (kan aldrig få et sted og tid ud af hende, før det er for sent)... Jeg har dog stadig ikke opgivet ;-) - håber hun er bestræbelserne værd....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør her -skriv til frodig Ida - hun er seriøs - garanterer for hun giver det gode blowjob - både indlevelse lyst og udførelsen er i top - helt til roden, sluger og slikker sig om munden med et stort smil og et uhm.... :-) hun gør det også offentligt, spørgsmålet er om hun er i dit område, men spørg hende... 

 

Ida hvis du læser med - håber jeg ikke jeg har lovet for meget - men min sikkerhed er, at jeg selv har oplevet det med Ida :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Søger stadig en som giver et dejligt blowjob et offentligt sted i Århus området ;-) 

Hvem kender i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har prøvet hende. Hun er OK men heller ikke bedre end det. Problemet er, at få fat på hende og mødes med hende.

Hun er noget over 42 nok tættere på 50 men holder sig godt. Specielt brysterne er gode.

Hun er meget svær at få fat på, fordi hun har det som sådan noget fritids/selvbekræftelsesting. Når du endelig tror du har en aftale, så aflyser hun en time før på grund af alle mulige forskellige små usandsynligheder.

Personligt tror jeg mest, det er fordi hun holder af opmærksomheden fra mænd og at den er på retræte nu hvor det hele hænger noget mere.

Det er svært, at få en aftale så jeg har som regel en anden i baghånden, så man ikke rydder kalenderen for at sidde alene og gokke den af.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...