Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Anna for nogen tid siden på Amager. (pt. ikke aktiv)

Jeg oplevede hende som en meget sød, imødekommende og fræk kvinde. Hun har meget store bløde bryster (babsomaner bliver ikke skuffet) og en lille røv.

Jeg nævnte at jeg var nervøs, hvorefter hun foreslog at kys nogle gange kunne afhjælpe dette. Vi havde en dejlig seance og hun gjorde i det hele taget sit for at få det til at blive hyggeligt og godt.

Hun er køn uden at være model, og virker til at kunne lide det hun laver. Mine varmeste anbefalinger herfra, hvis man er til en moden kvinde med store bryster, lille røv og lidt mave.

Skrevet
  • Author

Jeg mener det var 5-600,- kr. for en quickie...men hun har priser i annoncen når hun er aktiv :-)

Skrevet

Har du nogen ide om hvornår/om hun bliver aktiv igen?

Skrevet
  • Author

Desværre nej...men hun er sjældent væk i længere tid af gangen, max 1-2 uger. Tænker hun nok er tilbage indenfor de første 14 dage efter nytår.

Men det er gætterier uden at vide det specifikt. :-)

Skrevet

-Slettet, havde ikke læst oprindeligt opslag ordentligt-

Redigeret af Meow

• 2 months later...
Skrevet

Fik endelig besøgt Anna, og det var rigtigt godt. De største bryster jeg endnu havde prøvet. Man skal bruge to hænder for få ordentligt fat. Fik en quickie til 500. Hun var meget aktiv og imødekommende. Kommer igen.

Skrevet
xxl lover skrev, for 5 timer siden:

Fik endelig besøgt Anna, og det var rigtigt godt. De største bryster jeg endnu havde prøvet. Man skal bruge to hænder for få ordentligt fat. Fik en quickie til 500. Hun var meget aktiv og imødekommende. Kommer igen.

Har du et link ?

• 5 months later...
Skrevet
kfrb skrev, den 25/9/2017 at 19:02:

Sluger Anna ?

Læs dog hendes annoncer... 

• 4 years later...
Skrevet

Guest WhoKnowsWhat skrev, den 26.9.2017 at 19:57:

.

Redigeret af CasperD

Skrevet

.

Redigeret af CasperD

Skrevet

Havde håbet på, der havde været noget nyt om denne modne q i denne gamle tråd, men desværre er der ikke meget at komme efter, når de sidste 2 indlæg er blanke :( ...gad vide hvorfor??? :?:

Er der nogen, som ved noget (nyt), om Anna moden q :?:??? 

Hvad er der blevet af hende? Er hun flyttet, stoppet, skiftet navn eller stadig aktiv??? :?:

Tak på forhånd :)

Redigeret af Cruise

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.