Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Anna for nogen tid siden på Amager. (pt. ikke aktiv)

Jeg oplevede hende som en meget sød, imødekommende og fræk kvinde. Hun har meget store bløde bryster (babsomaner bliver ikke skuffet) og en lille røv.

Jeg nævnte at jeg var nervøs, hvorefter hun foreslog at kys nogle gange kunne afhjælpe dette. Vi havde en dejlig seance og hun gjorde i det hele taget sit for at få det til at blive hyggeligt og godt.

Hun er køn uden at være model, og virker til at kunne lide det hun laver. Mine varmeste anbefalinger herfra, hvis man er til en moden kvinde med store bryster, lille røv og lidt mave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre nej...men hun er sjældent væk i længere tid af gangen, max 1-2 uger. Tænker hun nok er tilbage indenfor de første 14 dage efter nytår.

Men det er gætterier uden at vide det specifikt. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik endelig besøgt Anna, og det var rigtigt godt. De største bryster jeg endnu havde prøvet. Man skal bruge to hænder for få ordentligt fat. Fik en quickie til 500. Hun var meget aktiv og imødekommende. Kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, for 5 timer siden:

Fik endelig besøgt Anna, og det var rigtigt godt. De største bryster jeg endnu havde prøvet. Man skal bruge to hænder for få ordentligt fat. Fik en quickie til 500. Hun var meget aktiv og imødekommende. Kommer igen.

Har du et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
kfrb skrev, den 25/9/2017 at 19:02:

Sluger Anna ?

Læs dog hendes annoncer... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde håbet på, der havde været noget nyt om denne modne q i denne gamle tråd, men desværre er der ikke meget at komme efter, når de sidste 2 indlæg er blanke :( ...gad vide hvorfor??? :?:

Er der nogen, som ved noget (nyt), om Anna moden q :?:??? 

Hvad er der blevet af hende? Er hun flyttet, stoppet, skiftet navn eller stadig aktiv??? :?:

Tak på forhånd :)

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...