Hop til indhold

Jeanette tantramassør tæt på islev station

Featured Replies

Skrevet

Jeg kendte Jeanette Copenhagen Tantra igennem en del år.

Hun ville stoppe indtil videre for et år siden.

Hvor hun ,Hvis hun er......

Skrevet

Jeg var til tantra hos en Jeanette i en privat villa i Brønshøj i april 2012. Hun var dengang sidst i 30'erne. Er det mon hende?

Skrevet
  • Author

Det er jeg ret sikker på.....

men nu ????

Skrevet

Savner hende også - hun var igang med uddannelse , men mener hun sagde hun ville stoppe helt umiddelbart, da det hun er ved at uddanne sig til nu, tar 2 år, men fandt hende for 6 mdr siden i EB med held og fik samme lækre massage som de andre gang finder du ud af om hun er startet igen fast så kommetnere lige

gylsboda skrev, den 1/1/2017 at 23:27:

Det er jeg ret sikker på.....

men nu ????

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 1/9/2017 at 02:46:

Savner hende også - hun var igang med uddannelse , men mener hun sagde hun ville stoppe helt umiddelbart, da det hun er ved at uddanne sig til nu, tar 2 år, men fandt hende for 6 mdr siden i EB med held og fik samme lækre massage som de andre gang finder du ud af om hun er startet igen fast så kommetnere lige

Hvilket navn brugte hun i EB - hvis man vil se efter hende ?

Tak

Glad

Skrevet
gladfordet skrev, for 8 timer siden:

Hvilket navn brugte hun i EB - hvis man vil se efter hende ?

Tak

Glad

Det samme, men tror faktisk det var i efterårsferien, og hun derfor brugte nogen dage til lige at tjene penge, hun er ikke i mere og hendes nummer virker ikke mere som hun altid har brugt , så ingen grund til at lede, jeg har prøvet på alle tænklige måder der er på google og via hendes gamle cvr nummer osv. hun er stoppet helt.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 3 timer siden:

Det samme, men tror faktisk det var i efterårsferien, og hun derfor brugte nogen dage til lige at tjene penge, hun er ikke i mere og hendes nummer virker ikke mere som hun altid har brugt , så ingen grund til at lede, jeg har prøvet på alle tænklige måder der er på google og via hendes gamle cvr nummer osv. hun er stoppet helt.

Ok - tak for ordene :)

Glad

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.