Sgade12 18 Skrevet 28. December, 2016 Jeg sidder og kigger på Jesica fra Vrå - helt sikkert fake billeder, men er der nogen af jer som har været der? og kan det anbefales? Link: http://side6.dk/resultatside/?q=jesica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 28. December, 2016 Billeder passer ikke, men det undrer jo egentlig ikke så meget mere (desværre). Om det kan anbefales ved jeg ikke helt, men man bliver ikke ruineret af det, gav 600kr for 1 time, gik dog efter 30 min da det var sent og var mere klar på og komme hjem i seng end runde 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgade12 18 Skrevet 28. December, 2016 Hvordan var pigen og stedet ellers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 28. December, 2016 Jamen stedet var skam fint og rent ikke noget der, og pigen var jo næsten som forventet ikke noget lign hende på billederne, hun havde mistet lidt højde og det havde hun så åbenbart taget på i vægt hvis man kan sige det pænt sådant, ikke at hun var tyk slet ikke men godt bygget er hun, der var dog monteret en stor røv og nogle ok bryster på hende Et skud fra stammen er 170cm, 80kg og alderen 22 er vel rettere omkring 25, ikke at det er korrekt men et skud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 8. Januar, 2017 Hej, Fin billedlig beskrivelse synes jeg Hvad med alle de ting hun tilbyder inkl anal - holder de stik? Mvh, Brandmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg