Hop til indhold

Recommended Posts


Efter alt for lang tid uden købesex, var det idag dagen, hvor det skulle genoptages.
Jeg havde besluttet mig for at det skulle være en moden, dansk pige og havde udvalgt nogle spændende piger. Men ak, jeg forsøgte forgæves at få kontakt til Mille, Cille og June :angry:
Så jeg besluttede i stedet at besøge Tania. Det gjorde jeg også for et par år side, og det var ganske godt, huskede jeg. Tania svarede heldigvis og jeg tog ud til et, for mange her, velkendt sted i Vanløse.
Tania ligner meget godt billederne, hun er en flot moden pige med en fast numse, faste men dog bløde bryster, en lækker mis og et dejligt smil.
Jeg gav 1000,- for ½ time incl. anal. Tania startede med et udmærket superfransk, lidt efter blev det til en 69'er. Så på med gummi og glidecreme og om i doggy.
Tania er ikke ret god til engelsk, men hun er meget "lydhør" og jeg havde en dejlig halv time. Tak Tania!

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...