Hop til indhold
22 cm and thick

Odense Ny Sexy and Horny Alicia *ANAL,CIM, GOLDEN SHOWER* Big Boobs DD

Recommended Posts

Hej folkens

Var en tur hos denne "tøs" her til aften. Vel ankommet og aftalt en halv time til 800 kr fik jeg et hurtigt bad - om sørme om ikke håndklæderne er vokset. Dog har de så sparet på skyllemidlet så de er ret hårde og ikke særligt behagelige. Nå, men nok om det.

Alicia ser rigtig dejlig ud, virker rigtig sød og rar og taler ret godt engelsk - faktisk med en smule irsk accent, ret charmerende.
Startede "løjerne" med et bj men ville da også smage hende, så hun vendte sig om til en 69'er. Slikkede det bedste jeg havde lært hvilket resulterede i at hun helt glemte at sutte. I stedet stønnede hun kom i en ret voldsom orgasme. Ingen tvivl om hun kunne lide det. Aldrig (tror jeg) har jeg oplevet at en GP er kommet så hurtigt med min tunge mellem hendes ben. Det er den slags orgasmer der bare ikke kan fakes. Det var jo egentlig en dejlig start. Fik suttet lidt mere på kalorius og så med møje og besvær monteret et alt for lille kondom.
Vi fik kneppet lidt i forskellige stillinger og hun gjorde mig færdig med mund og hånd.
Bj og sex var som sådan ikke noget ud over det sædvanlige, men bare en rar afslutning på en ret travl dag. Om det er hende der er på billederne er svært at sige da man ikke kan se hendes ansigt. Men hvad kroppen angår kommer det i hvert fald meget tæt på. Store flotte faste men desværre kunstige bryster der dog var lavet meget flot. Kunne godt gå an selvom jeg absolut ikke er til silicone. Men hendes fisse - uha uha uha - den var lækker. Jeg er typen der elsker en glat fisse med store og lange skamlæber, og det har hun virkelig.
Om hun er 25 som annoncen siger? Ahhh læg et par år til, men absolut ikke noget der gør den store forskel.

Så om I skal bruge til penge og tid på at besøge hende? Ja så absolut hvis i er til en pige som hende. Hun giver fuld valuta for pengene og virker som om hun kan lide hvad hun laver, men kunne lidt fornemme at hun er "clock-watcher", så træk ikke tiden ud i håb om at få længere tid end der er betalt for. Og ja, det er vel også rimelig nok.

I skal lige have en link også:

https://annoncelight.dk/showad/220562

Tag ind og besøg hende og få noget godt:
FISSE!

Sidst men ikke mindst - husk at vær god ved hende. :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 22 cm., jeg var der kl. 10.15 onsdag morgen, så jeg havde varmet Alicia til du skulle komme.

Skøn, smilende pige, som jeg fik lov til at trække kjolen af, kysse og sutte på de skønne bryster, flot arbejde, de sidder perfekt..

Så røg trusserne og der skulle leges med pussy, hvorefter Alicia satte sig overskrævs på mit hoved..

Så kom tunge og smagsløg på en himmelsk menu... der blev ikke levnet meget til dig..

Så blev det Alicias tur til at yde, hvor banditten fik en ordentlig omgang...endte i 69...

Hvorefter der kom et meget stramt gummi på.. det tog lidt af fornøjelsen, da hun skulle ride mig...

Men så om i doggy stilling, så kørte det i meget lang tid, god bevægelse i hendes understel,

og ikke længere ned der kunne nås om til brysterne, under denne dejlige udfoldelse...

Vi endte i en dejlig 69, hvor forløsningen kom over hendes dejlige bryster..

Bad før og efter er i min verden obligatorisk..

Alicia skulle også under bruseren efter mit besøg..

Stort knus til Alicia, som holder Nytårsaften på stedet..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 12 timer siden:

Hej 22 cm., jeg var der kl. 10.15 onsdag morgen, så jeg havde varmet Alicia til du skulle komme.

Skøn, smilende pige, som jeg fik lov til at trække kjolen af, kysse og sutte på de skønne bryster, flot arbejde, de sidder perfekt..

Så røg trusserne og der skulle leges med pussy, hvorefter Alicia satte sig overskrævs på mit hoved..

Så kom tunge og smagsløg på en himmelsk menu... der blev ikke levnet meget til dig..

Så blev det Alicias tur til at yde, hvor banditten fik en ordentlig omgang...endte i 69...

Hvorefter der kom et meget stramt gummi på.. det tog lidt af fornøjelsen, da hun skulle ride mig...

Men så om i doggy stilling, så kørte det i meget lang tid, god bevægelse i hendes understel,

og ikke længere ned der kunne nås om til brysterne, under denne dejlige udfoldelse...

Vi endte i en dejlig 69, hvor forløsningen kom over hendes dejlige bryster..

Bad før og efter er i min verden obligatorisk..

Alicia skulle også under bruseren efter mit besøg..

Stort knus til Alicia, som holder Nytårsaften på stedet..

Sexeren

Ja hun sagde godt nok at hun var varmet godt op, men havde ikke fået hvad hun ville have... ;-) Så det måtte jeg klare. Og jo, der var nu rigeligt tilbage til mig også.

Håber da virkeligt at hun i det mindste tager en skyller mellem hver kunde. Men - tror jeg nu hun gør, hun virkede meget renlig.
Slet ikke umuligt at man skulle besøge hende igen en anden dag. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soren1900 skrev, for 8 timer siden:

Tak for gode anmeldelser! Hun ser dejlig ud.

Hvor på Nyborgvej er det? Og hvordan er det med diskretion på stedet?

Det er i noget boligbyggeri ikke langt fra Ørbækvej. Du kan sagtens komme og gå diskret med mindre du selvfølgelig lige er uheldig at møde nogen på vej ud eller ind. Men der er masser af andre lejligheder der, så ingen ved det lige er købe-fisse du kommer efter. ;-) 

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Alicia i går - Største skuffelse :( i år ;)

Billederne er selvfølgelig fake, men hun er meget flot. Hendes bryster er rigtigt nok falske, men utroligt godt lavede. 

Hun tog utålmodigt imod mig og vi gik ind på værelset. Der satte hun sig lige så utålmodigt og ventede på min reaktion. Hurtig betaling for jeg skulle bare have en hurtig omgang. Det var koldt, så jeg bad om et bad til lige at varme mig på. Vi mødes på værelset og straks spørger hun mig atter irriterende utålmodigt "which position?" alt imens jeg lidt hjælpeløst den dag prøver at smalltalke med hende.

Jeg tager blot om pikken og beder hende om at starte med den - hvad ellers havde hun regnet med?

Jeg var alt for horny til at tænke klart og burde havde gået min vej med det samme. 

Sexen er overhovedet ikke værd at skrive hjem om. Kedeligt og uengageret blowjob og missionærstillingen blev udført i den noget akavet stilling af hende. 

Jeg må frem med hånden og så få den færdiggjort ud over hende. Har været utrolig imponeret over alle de polske piger på stedet - og dem bør jeg nok holde mig til.

Øv, øv og øv. Hun smutter hjem på fredag - og godt for det. Det er vist ikke noget for hende i længden.

 

 

 

 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ramte desværre ikke dagen, hvor Alicia leverede varen...

men op med humøret, polske Veronica er kommet til stedet..

Sexeren

Ps.

jeg tæller kr 1 kr 2 kr 3, der er langt op til kr 800+

Del dette indlæg


Link til indlæg

RETTELSE: Jeg er blevet "informeret" omkring billedernes ægteh og må trække det tilbage. De er ægte, men stærkt retoucherede og ligner efter min mening ikke så godt. Hendes flotte naturlige udseende viser de i hvert fald ikke, men jeg føler stadig, at jeg blev vildledt da jeg  gik efter en helt anden slags pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 3 timer siden:

RETTELSE: Jeg er blevet "informeret" omkring billedernes ægteh og må trække det tilbage. De er ægte, men stærkt retoucherede og ligner efter min mening ikke så godt. Hendes flotte naturlige udseende viser de i hvert fald ikke, men jeg føler stadig, at jeg blev vildledt da jeg  gik efter en helt anden slags pige. 

Hej Vexxer

Vil helt sikkert give dig ret i at billederne måske nok er ret så retoucherede. Jeg var hos hende og var selv i tvivl om de er ægte. Men ingen tvivl om at de da ligner hende, i hvert fald kropsbygningsmæssigt. 
Min oplevelse lå så - desværre for dig - i den helt anden ende af skalaen. Dog uden på nogen måde at toppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...