Hop til indhold
galten

Sisi i Århus

Recommended Posts

Guest chris 60

Næh, endnu ikke. Har skrevet med hende - hun virker sød og er her i hvert fald den 30. med, sagde hun. Go for it bro! ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Sisi i går, torsdag. Jeg tror ikke, det er hende på billederne, men hun er en flot og sød, sort pige af den sydamerikanske slags (den bedste, IMHO). Hun sagde, hun var fra Panama, og det skal nok passe.

Hun var sød og imødekommende, og der var ingen problemer med, at man ikke må det ene eller det andet. Dog var der ikke noget med kys eller GFE - spurgte dog heller ikke efter det.

Alt i alt en klar anbefaling til alle, der kan lide mørke piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for 14 dage siden. Hun er virkelig sød og frisk på det mest.  Jeg fik lov til at sidde på hende i mens hun hun suttedemig til jeg kom uden kondom i hendes mund. Hun gave mig også prostata massage. 1000 kr for 30 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man få en beskrivelse af pigen? Nu billederne ikke er ægte

Har hun store bryster?

Pænt ansigt?

Er hun tynd/tyk?

Højde og ca kg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay Sissi er ikke hende på billederne, men hun har et meget pænt ansigt og en god krop der hverken er tynd eller tyk. Så hun er en pæn pige der er ret mørk med en stor booty. Hun er fra Panama.

Hun har Okay store silicone bryster der ikke  er hårde.

Hun sutter godt, og hun er virker sød, men hun snakker stort set ikke engelsk.

Men jeg vil sige hun er fin indlevende.

Hun prøvede at forklare hvor længe hun blev og det var hvis til d. 19 men det er jeg ikke sikker på for det var på spansk 

Redigeret af steve

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...