Hop til indhold

Recommended Posts

Advokatsekretær til hverdag og skøge i fritiden.

jeg havde længe synes annoncerne lød spændende, men havde i lang tid ikke kunnet få tiden til at passe. Endelig fandt jeg en dag. 

Og en flot rødhåret kvinde i 50'erne åbnede døren, langt rødt hår, slank med en moden krop, dejlige bryster med flotte brystvorter, en fyldig bagdel og et frækt blik.

Hun er der for at eksperimentere og få opfyldt sit behov, er blevet skøge i en moden alder, det er velovervejet.

Jeg tændte med det samme på hende, vi tungekyssede, mens bi fik tøjet af hinanden, jeg kyssede hele hendes krop og lagde hende ned på sengen, jeg nød at smage hende og slikkede hende længe og grundigt til hun kom. Duften af hendes skød og smagen, havde gjort mig mega stiv, hun listede er gummi på og vi kneppede i flere stillinger, men hun ville ikke lade mig komme. Hun ville også smage. Hun tog gummiet af og gav det frækkeste blow, jeg kom så meget og længe og flere gange, men alt blev slugt. Det var super dejligt og frækt.

IMG_0251.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 3 timer siden:

Advokatsekretær til hverdag og skøge i fritiden.

jeg havde længe synes annoncerne lød spændende, men havde i lang tid ikke kunnet få tiden til at passe. Endelig fandt jeg en dag. 

Og en flot rødhåret kvinde i 50'erne åbnede døren, langt rødt hår, slank med en moden krop, dejlige bryster med flotte brystvorter, en fyldig bagdel og et frækt blik.

Hun er der for at eksperimentere og få opfyldt sit behov, er blevet skøge i en moden alder, det er velovervejet.

Jeg tændte med det samme på hende, vi tungekyssede, mens bi fik tøjet af hinanden, jeg kyssede hele hendes krop og lagde hende ned på sengen, jeg nød at smage hende og slikkede hende længe og grundigt til hun kom. Duften af hendes skød og smagen, havde gjort mig mega stiv, hun listede er gummi på og vi kneppede i flere stillinger, men hun ville ikke lade mig komme. Hun ville også smage. Hun tog gummiet af og gav det frækkeste blow, jeg kom så meget og længe og flere gange, men alt blev slugt. Det var super dejligt og frækt.

IMG_0251.PNG

Der er kun denne annonce indimellem i ekstrabladet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 3 timer siden:

Advokatsekretær til hverdag og skøge i fritiden.

jeg havde længe synes annoncerne lød spændende, men havde i lang tid ikke kunnet få tiden til at passe. Endelig fandt jeg en dag. 

Og en flot rødhåret kvinde i 50'erne åbnede døren, langt rødt hår, slank med en moden krop, dejlige bryster med flotte brystvorter, en fyldig bagdel og et frækt blik.

Hun er der for at eksperimentere og få opfyldt sit behov, er blevet skøge i en moden alder, det er velovervejet.

Jeg tændte med det samme på hende, vi tungekyssede, mens bi fik tøjet af hinanden, jeg kyssede hele hendes krop og lagde hende ned på sengen, jeg nød at smage hende og slikkede hende længe og grundigt til hun kom. Duften af hendes skød og smagen, havde gjort mig mega stiv, hun listede er gummi på og vi kneppede i flere stillinger, men hun ville ikke lade mig komme. Hun ville også smage. Hun tog gummiet af og gav det frækkeste blow, jeg kom så meget og længe og flere gange, men alt blev slugt. Det var super dejligt og frækt.

IMG_0251.PNG

Hvis hun virkelig er advokatsekretær har din beskrivelse af hende nok afsløret hendes idenditet for de som kender hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Gungner skrev, for 3 minutter siden:

Hvis hun virkelig er advokatsekretær har din beskrivelse af hende nok afsløret hendes idenditet for de som kender hende.

Mon hun er? Når nu hun tager imod i fritiden mellem 10.00 og 20.00, kunne det så ikke tænkes at det nok er så som så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

T ja der er ingen der vil blive kede af at få kendskab til hvilken bydel, og ved et bro kvarter indre eller ydre i København, og et prisniveau ville være lidt skønt, og tak for en god anmeldelse.....

 

vh

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 3 timer siden:

Hvis hun virkelig er advokatsekretær har din beskrivelse af hende nok afsløret hendes idenditet for de som kender hende.

Ja det ved kun hun om hun er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

Hvis hun virkelig er advokatsekretær har din beskrivelse af hende nok afsløret hendes idenditet for de som kender hende.

Lol!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...