Hop til indhold
Hexxx

Rolig nu....

Recommended Posts

Der skal nok være nogen, der har haft emnet oppe før, men det kunne være rart for alle parter, hvis alle kunder kunne tage det lidt med ro. 

Der er ingen grund til at ringe 10 gange indenfor 15 minutter. Hvis pigen ikke tager telefonen er hun formentlig optaget (af en af os andre), og du kunne bruge tiden på at  tjekke om du virkelig har en aftale. 

Jeg tænker - book tid. Fortæl hvor længe du ønsker. Bekræft altid aftalen med klokkeslæt (pigen kan ikke gætte hvornår og om du dukker op alene fordi du har spurgt om adressen!).

Det er træls for pigen, for gæsten der er på besøg og vel også for dig, når du kører på med noget der kunne ligne chikane. 

Det er ikke sikkert dit møde med pigen starter med den rette kemi, hvis du får startet aftalen forkert. 

Nå - blot et håb om respekt for andre mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Du smider en masse generelle ting ud, virker som om det er møntet på nogen specielt... Lidt ligegyldigt imo, denne tråd altså.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hexxx skrev, for 2 timer siden:

Der skal nok være nogen, der har haft emnet oppe før, men det kunne være rart for alle parter, hvis alle kunder kunne tage det lidt med ro. 

Der er ingen grund til at ringe 10 gange indenfor 15 minutter. Hvis pigen ikke tager telefonen er hun formentlig optaget (af en af os andre), og du kunne bruge tiden på at  tjekke om du virkelig har en aftale. 

Jeg tænker - book tid. Fortæl hvor længe du ønsker. Bekræft altid aftalen med klokkeslæt (pigen kan ikke gætte hvornår og om du dukker op alene fordi du har spurgt om adressen!).

Det er træls for pigen, for gæsten der er på besøg og vel også for dig, når du kører på med noget der kunne ligne chikane. 

Det er ikke sikkert dit møde med pigen starter med den rette kemi, hvis du får startet aftalen forkert. 

Nå - blot et håb om respekt for andre mennesker. 

Okay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver nu Hexxx ret.

 

Har selv oplevet et "fjols", som ringede til pigen, lige da jeg var ankommet.

Han fik pænt, at vide der var optaget de næste 45 min. hvilket jeg tydeligt kunne høre, at han ikke var tilfreds med.

Pigens telefon ringede flere gange mens vi var igang, hun havde sat den på lydløs, men man kunne jo godt høre den vibrere. 

Pigen lod som ingen ting, med alligevel træls, da vi var næsten færdig, var det ringeklokken der fik en tur, og derefter kraftige bank på døren.

I mine øjne totalt respektløs og for både pigen og mig som kunde.

Da jeg skulle til, at gå, ville pigen lige tjekke vom der var fri bane, hun havde heldigvis sat sikkerhedskæden på, da fjolset forsøgte, at brase ind. Pigen råbte til mig, at jeg skulle ringe efter Politiet. Det fik ham til, at tage benene på nakken......mens pigen råbte efter ham, at han aldrig skulle vise sig der igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis jeg har 10+opkald fra en person tænker jeg bare "freak" og blokere ham med det samme.

Det samme gælder det hav af idioter, det efterlader en besked på min telefonsvarer der netop siger: "lad være med at efterlade en besked, jeg hører den alligevel ikke" :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 28. december 2016 at 18:03:

Giver nu Hexxx ret.

 

Har selv oplevet et "fjols", som ringede til pigen, lige da jeg var ankommet.

Han fik pænt, at vide der var optaget de næste 45 min. hvilket jeg tydeligt kunne høre, at han ikke var tilfreds med.

Pigens telefon ringede flere gange mens vi var igang, hun havde sat den på lydløs, men man kunne jo godt høre den vibrere. 

Pigen lod som ingen ting, med alligevel træls, da vi var næsten færdig, var det ringeklokken der fik en tur, og derefter kraftige bank på døren.

I mine øjne totalt respektløs og for både pigen og mig som kunde.

Da jeg skulle til, at gå, ville pigen lige tjekke vom der var fri bane, hun havde heldigvis sat sikkerhedskæden på, da fjolset forsøgte, at brase ind. Pigen råbte til mig, at jeg skulle ringe efter Politiet. Det fik ham til, at tage benene på nakken......mens pigen råbte efter ham, at han aldrig skulle vise sig der igen. 

Sikke da en idiot :huh:

Uanset om man kender pigen og hendes adresse, så møder man sgu ikke op uden at have en aftale.

God aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...