Hop til indhold
Aruba

Sisse fra eventyrpigerne - Vanvittigt smuk

Recommended Posts

Hej mine kære logebrødre! 
Så blev det tid til endnu en anmeldelse fra min side af :)

Jeg havde tjekket lidt på nettet hvad der var og valget faldt på debuterende Sisse http://eventyrpigerne.dk/girls/sisse2/index.php 
Jeg ringer til eventyrpigerne og spørger om pigen har noget imod at man er en stor og tatoveret fyr - der var svaret "Nej slet ikke, du kommer bare" (nogle husker måske min tråd hvor jeg blev afvist 3 steder i træk pga. mit udseende) - så jeg bookede en tid og kørte afsted.

Da jeg så ankommer bliver jeg vist ind i venteværelset og får at vide at Sisse snart vil være der.. Så går der 2 minutter og så kommer telefondamen ind og udspørger mig om nogle lidt underlige ting inden hun går igen. 1 minut senere kommer telefondamen igen tilbage og siger at "Sisse kan desværre ikke tage imod dig da du ligner en rocker" (Det er jeg bestemt ikke)
Jeg finder så på en røverhistorie om at jeg er tatovør fra Jylland der lige har været herovre at fejre jul, og minder hende om at jeg udtrykkeligt gjorde klart i telefonen at jeg var en stor og tatoveret fyr og at det ikke var noget problem. Så går hun IGEN ud af rummet.. 

30 sekunder efter går døren op igen, og jeg havde allerede indstillet mig på at jeg måtte køre med uforrettet sag.. Men istedet for telefondamen så kommer den smukkeste pige jeg nogensinde har set i branchen ind til mig :-o:wub:

Jeg har altså været lidt omkring men hold nu kæft hvor var hun flot :D (Jeg prøver virkelig at dæmpe min begejstring men jeg kommer lige derfra)
Og da hun så åbner munden så er hun bare det sødeste menneske i verden.. Med et kæmpe smil fra det ene øre til det andet siger hun undskyld for besværet men at hun var helt ny og at jeg virkede lidt bekendt! 
Oprindeligt havde jeg booket en halv time, men jeg spurgte om der var nogen efter mig for jeg kunne se på hende at en halv time SLET ikke var nok! Mit ønske blev efterkommet og selve akten vil jeg ikke komme så meget ind på andet end at hun er ekstremt nærværende og meget serviceminded - og så er hun bare så pissefræk i sengen <3:mrgreen:

Klart en af de bedste oplevelser jeg nogensinde har haft om det var på bordel eller ej.. 

Hun er 165 høj, og vejer ca. 50 kg vil jeg skyde på og så har hun nogle sindsygt flotte store bryster som bare er mega bløde - alderen er 20-22 år vil jeg skyde på..
 
Ansigt 11/10 - hun har så mange charmerende træk og hendes mund og læber er bare overdrevet sexede..
Bryster 10/10
Sex 10/10
Røv 10/10

Telefondame 1/10

Hun har lidt småtusser hist og her men de er små og feminine, slet ikke noget man lægger mærke til.. (Jeg er ikke rigtigt den store fan af overtussede piger)

Det eneste der trækker ned det er at hun kun arbejder hos eventyrpigerne og at jeg nu er nødt til at vente en uge på at se hende igen! :|
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende i går og kan bekræfte Aruba iagttagelser. Hun er helt ny, 14 dage i branchen fortalte hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for noget, men du beklager dig over, at mange piger ikke vil tage imod dig, fordi du har mange tatoveringer, og samtidigt siger du, at du ikke bryder dig om piger med tatoveringer?

 

Hvordan får du det til at hænge sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 2 minutter siden:

Ikke for noget, men du beklager dig over, at mange piger ikke vil tage imod dig, fordi du har mange tatoveringer, og samtidigt siger du, at du ikke bryder dig om piger med tatoveringer?

 

Hvordan får du det til at hænge sammen?

Nu har jeg også en pik - det er jeg heller ikke interesseret i at de har..

Og jeg skrev ikke at jeg havde noget imod tusser, jeg skrev jeg ikke var fan af overtatoverede piger.. 

Er der andet du gerne vil have skåret ud i pap lille ven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, den 28/12/2016 at 18:42:

Nu har jeg også en pik - det er jeg heller ikke interesseret i at de har..

Og jeg skrev ikke at jeg havde noget imod tusser, jeg skrev jeg ikke var fan af overtatoverede piger.. 

Er der andet du gerne vil have skåret ud i pap lille ven?

Næ, du behøver ikke at skære mere ud. Jeg er med på, at pigerne under ingen omstændigheder må sige nej til dig, på grund af dine mange tatoveringer men du bryder dig så ikke om piger med mange tatoveringer.

Det har jeg skam forstået men det lyder dybt underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 2 timer siden:

Næ, du behøver ikke at skære mere ud. Jeg er med på, at pigerne under ingen omstændigheder må sige nej til dig, på grund af dine mange tatoveringer men du bryder dig så ikke om piger med mange tatoveringer.

Det har jeg skam forstået men det lyder dybt underligt.

Det er ikke fair svaret. Han har på ingen måde sagt, at pigerne under ingen omstændigheder må sige nej til ham. Tværtimod beskriver han, hvordan han går gennem besværet med faktisk at ringe i forvejen og tjekke med pigen, om det er ok, at han har mange tusser og en vis størrelse.

Jeg er bestemt ikke selv til tatoveringer hverken på mig selv eller pigerne, men jeg må altså sige, at det er dig, der er lidt forkert ude med riven i dette tilfælde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, den ‎28‎-‎12‎-‎2016 at 18:42:

Nu har jeg også en pik - det er jeg heller ikke interesseret i at de har..

Og jeg skrev ikke at jeg havde noget imod tusser, jeg skrev jeg ikke var fan af overtatoverede piger.. 

Er der andet du gerne vil have skåret ud i pap lille ven?

Det her svar var vel rimeligt spot-on :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt du giver Eventyrpigernes teledame karakteren 1/10.

Jeg oplevede forleden Sexyclubs (samme ejer) teledame på en måde, der nærmest var til karakteren 0/10 :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 23 timer siden:

Pudsigt du giver Eventyrpigernes teledame karakteren 1/10.

Jeg oplevede forleden Sexyclubs (samme ejer) teledame på en måde, der nærmest var til karakteren 0/10 :-( 

Ja jeg er bestemt ikke fan af telefondamen heller.. Men om det så var Carl-Mar der var telefondame så er hun stadig værd at besøge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Det givk med blixtens fart att köra denna anmeldelse av spåret....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aruba, fed oplevelse, du har haft :) Sådan! Og glem endelig de tvære kommentarer!! Der er intet underligt i dine betragtninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...