Hop til indhold
Nis

Claire - hos sexysecret i Rødovre.

Recommended Posts

Jeg har været en tur forbi Claire for 1 eller 2 uger siden. Havde på forhånd fulgt en del med herinde, hvor jeg blev tiltrukket af hendes måde at kommunikere på. Der er ikke noget specielt, jeg kan sige om det, men kan bare godt lide, når en pige/kvinde har sine egne holdninger - det tænder mig. Og så virkede hun ægte og autentisk.

Jeg var heldig den dag, for havde oprindeligt fået en tid hos hende klokken 18, hvilket var lige stramt nok for mig tidsmæssigt. Sendte hende en sms om, at hvis der kom afbud, ville jeg gerne lukke hullet. Og det fungerede fint, for bare et minut senere var der en passende aftale i hus.

Jeg tog til Rødovre. Stedet ligger på en sidevej af Roskildevej, under en mekanikervirksomhed. Ikke synderligt diskret, men jeg har efterhånden besøgt mange af de her steder og føler mig mere og mere tilpas med det. Nogle gange er det endda frækt for mig at vide, at nogen ser mig gå ind til sådan et sted.

Sexysecret er et fantastisk sted, når døren først engang er åben. Badeværelset er måske lige lovlig lille til en høj og kraftig mand som mig, men ellers er det et kæmpe sted. Jeg har aldrig før set så stor et værelse i den forbindelse før - med kors, stilfulde møbler og .... sjovt nok... klassisk musik. Det bekræftede min ide om, at hun er den klassiske, omend meget unge dame. Virkelig fedt. 

Hun åbner døren - en smuk, ung, mørkhåret kvinde. Jeg ved ikke hvor høj hun er, men meget over 160 cm tror jeg egentlig ikke det er. Hun har cowboybukser på og en bh. Utraditionelt i denne branche, men jeg tænder på det. Igen: autentisk, anderledes. Jeg er godt tilfreds. Jeg går i bad og da jeg kommer tilbage ligger hun der..

Jeg vil ikke gå i detaljer omkring selve det jeg var kommet for, men jeg var mere end tilfreds. Det jeg dog værdsætter lige så meget er en god snak efterfølgende. Hun er fræk, åben og ærlig og professionel (på den helt rigtige måde).

Det er lidt svært at komme i kontakt med hende, tror jeg.. men man kan ringe til hende eller sende en mail. På samme dag er det nok nærmest umuligt at få en tid hos hende, men det er jo bare et godt tegn. Jeg kommer helt sikkert tilbage til hende - hvis jeg fanger hende.

Link til skønheden: http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/21-andrea

Senere skal jeg en tur forbi Emma hos Romantica. Det er jeg også meget spændt på, for det er første gang jeg skal møde hende..

God dag til jer derude!

Nis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for deleren - ja, den unge dame er meget aktiv her på siderne :-) 
Har ikke selv haft fornøjelsen - men ud fra din beskrivelse - så absolut en overvejelse værd...
En lille sidebemærkning - synes det er lidt sjovt at sexysecret "linker" til andrea - som om Claire har været Andrea  eller overtaget siden ??

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 1 minut siden:

Tak for deleren - ja, den unge dame er meget aktiv her på siderne :-) 
Har ikke selv haft fornøjelsen - men ud fra din beskrivelse - så absolut en overvejelse værd...
En lille sidebemærkning - synes det er lidt sjovt at sexysecret "linker" til andrea - som om Claire har været Andrea  eller overtaget siden ??

Dressmann

Det har jeg også tænkt over.. men så længe linket virker..

Jeg kan virkelig godt lide, at hun er anderledes.. er hun stadig aktiv herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Melder mig også som begejstret besøger af Claire/Ida. Er vild med hendes væsen.....og med at tage hende intenst bagfra efter en god omgang dyb fransk. Øj - skal vist snart forbi igen :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 8 timer siden:

Senere skal jeg en tur forbi Emma hos Romantica. Det er jeg også meget spændt på, for det er første gang jeg skal møde hende..

Fortæl endelig, hvordan dit besøg hos hende gik. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Tak Nis, for en god anmeldelse. Claire er sygt fræk. det er længe siden jeg har besøgt hende, men det kunne være at man snart skulle afsted igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...